جشن آغازین آموزش قرآن، ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی روز چهارشنبه در مدارس استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 11 October 2015
 جشن آغازین آموزش قرآن، ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی روز چهارشنبه در مدارس استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن، ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی افزود: آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه اول به صورت کتاب مجزا نیست.

حسین بهرامی نوید ادامه داد: این برنامه به عنوان یک طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی از طریق داستان و مثل اجرا می شود.

وی افزود: آموزش قرآن به کودکان باید با حلاوت و شیرینی همراه باشد تا آنها بتوانند این آموزش ها را به خوبی فرا گیرند و در زندگی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ارتباط مطالب قرآنی با زندگی بچه ها، آموزش قرآن با ظرافت خاص و آموزش غیر مستقیم از جمله راهکارهایی است که می توان کودکان را با قرآن مانوس کرد.

بهرامی نوید گفت: جشن آغاز آموزش قرآن به دانش آموزان پایه اول ابتدایی هر ساله همزمان با روز جهانی کودک در مدارس استان همدان، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوران ابتدایی بهترین زمان برای انس دانش آموزان با قرآن کریم است؛ لذا برگزاری هرچه باشکوه تر این جشن، خاطرات شیرین و به یاد ماندنی از کتاب آسمانی در ذهن دانش آموزان به جای می گذارد.

وی هدف اصلی از برگزاری جشن شکوفه های قرآن در پایه اول ابتدایی را ایجاد خاطره خوش و شیرین از اولین روز یادگیری قرآن کریم و ایجاد انگیزه لازم برای فراگیری قرآن در طول سال تحصیلی عنوان کرد.

به گفته وی، 26 هزار و 499 دانش آموز همدانی در یکهزار و 481 مدرسه ابتدایی، آغاز آموزش قرآن کریم را جشن گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار