امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پروژه های زیرساختی متعددی در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان تصویب شده است، گفت: باید هرچه سریعتر پروژه های اولویت دار به نتیجه برسند.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 17 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: مردم استان ایلام همواره همراه انقلاب اسلامی، شایسته تکریم و خدمت هستند و نباید مورد غفلت قرار بگیرند.

وی افزود: برخی از مصوبه های ریاست جمهوری تاکنون اجرایی شده و تعدادی از مصوبه ها نیز منتظر اجرایی شدن است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: همچنین یکی از طرح های معطل مانده استان سامانه گرمسیری است که با اهمال کاری و کمبود اعتبارات بلاتکلیف مانده است در حالی که تکمیل این طرح باعث اشتغال، تامین آبیاری اراضی و امنیت می شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: راه آهن، ایجاد طرح های تبدیلی و تکمیلی در پتروشیمی و تکمیل پروژه های نیمه تمام از مهمترین نیازها و مطالبات زیرساختی استان ایلام از هیات دولت است.

استاندار ایلام هم گفت: استان ایلام در سایه وحدت و انسجام مردم و مسوولان دارای اتحاد و آرامش مثال زدنی است که مدیریت کنگره بزرگ اربعین و اغتشاشات نمونه بارز این اتحاد است.

حسن بهرام نیا ادامه داد: باوحود اینکه اغتشاشات یک جنگ قومیتی و ترکیبی بود، اما در استان ایلام به خوبی مدیریت شد و مردم، فضای مجازی و رسانه ای استان برای مدیریت آشوب ها پای کار بودند.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان ایلام مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید در سفر دوم دولت کاستی های دور اول جبران و توجه ویژه ای به استان شود و بدون شک عدالت در توزیع امکانات و رعایت قانون تحولات شگرفی را در استان ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از طرح های نیمه تمام و حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر از برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار