شورای سلامت شهرستان مرزی و بندری آستارا با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شبکه این شهرستان تشکیل و مشکلات و چالش‌های نظام سلامت آن موردبررسی قرار گرفت
کد خبر: ۱۰۷۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 15 November 2022

تابناک گیلان:شورای سلامت شهرستان مرزی و بندری آستارا با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شبکه این شهرستان تشکیل و مشکلات و چالش‌های نظام سلامت آن موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش تابناک گیلان    صبح امروز نشست شورای سلامت شهرستان مرزی آستارا با حضور دکتر عنایت رضایی پور – فرماندار شهرستان آستارا و تیمی متشکل از معاونین توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، درمان، بهداشتی و غذا و دارو با همراهی دکتر مرتضی فلاح کرکان- مشاور اجرایی ریاست دانشگاه و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی دانشگاه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا برگزار و مشکلات و چالش‌های سلامت این حوزه موردبررسی قرار گرفت.

دکتر عنایت رضایی پور -فرماندار شهرستان آستارا در این نشست با اشاره به ظرفیت و موقعیت و پتانسیل‌های شهرستان بندر آستارا، اظهار کرد: روزانه بیش از ۴۵۰ کامیون بین‌المللی از کشورهای روسیه، آذربایجان و گرجستان در این شهرستان تردد می‌کنند و با توجه به سهم قابل‌ملاحظه تجارت چمدانی و داشتن روزانه بیش از ۲۵ هزار نفر توریسم در آستارا، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان باید ارتقا یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی آستارا، وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان را نیازمند بهبود دانست و افزود: در این شهرستان تصادفات جاده‌ای بسیار بالا و کمبود پزشکان و کادر سلامت، ادامه خدمت‌رسانی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

 

دکتر رضایی پور، با اشاره به کنترل بیماری‌های واگیر در مرز زمینی شهرستان آستارا با جان‌فشانی‌های کادر سلامت در دوران کرونا، خواستار توجه جدی به این مقوله در مرز شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار