نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به ۱۴ شهر حوزه انتخابیه خود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 14 November 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: حسین حسین‌زاده با بیان اینکه با پیگیری انجام شده، مبلغ ۹ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل به شهرداری‌ها اختصاص یافت، گفت: از این میزان ۶ میلیارد تومان به ۷ شهرداری شهرستان لارستان اختصاص یافته است.

او با اشاره به اینکه از این مبلغ به تفکیک ۲ میلیارد تومان برای شهرداری لار، ۲ میلیارد تومان برای بیرم، ۷۰۰ میلیون تومان برای عمادشهر، ۵۰۰ میلیون تومان برای خور، ۴۰۰ میلیون تومان برای لطیفی، ۳۰۰ میلیون تومان برای دهکویه و ۱۰۰ میلیون تومان برای بنارویه بوده است، گفت: ۲ میلیارد تومان برای شهرداری‌های خنج و محمله جذب شد که یک و نیم میلیارد تومان برای شهرداری خنج و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری محمله است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به شهرداری‌های گراش، جویم و ارد نیز یک میلیارد تومان اختصاص یافته که برای شهرداری جویم ۵۰۰ میلیون تومان، شهرداری گراش ۴۰۰ میلیون تومان و شهرداری ارد ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: برای شهرداری‌های اوز و کوره نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان خسارات وارد آمده به امکانات و تجهیزات شهری توسط شهرداری‌ها برآورد و توسط کارشناسان مدیریت بحران استانداری بررسی شده است، گفت: در همین راستا لازم است از همکاری‌های استاندار فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانداران و شهرداران قدردانی کنم.

حسین‌زاده گفت: وقوع سیل در دی ماه سال گذشته، در شهرستان‌های جنوبی فارس خسارات بسیاری به مردم و زیرساخت‌ها و امکانات شهری و روستایی و مسیر‌های مواصلاتی وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار