کد خبر: ۱۰۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 11 November 2022

دکترعلیرضارکنی:
باسمه تعالی

رافت اسلامی و مماشات با کسانی که از دواعش بدتر مرتکب رفتارهای متوحشانه شده اند و به مقدسات دینی ، جان ، مال و ناموس مردم تعدی نموده و امنیت کشور را به خطر انداخته اند معنایی ندارد .
در لوای دموکراتیک و شعار قانون، قرآن ، مسجد و حسینیه را به آتش می‌کشند، به دختران و زنان محجبه اهانت و تعرض می کنند ، حافظان امنیت، پاسداران ، مأموران نیروی انتظامی را به شهادت می‌رسانند. ، اموال عمومی را تخریب و به آتش می کشند.
مماشات با این حیوانات وحشی و اغتشاشگران جنایتکار ، تنها خیانت و ظلم به مردم ، امنیت ، ابهت و اقتدار کشور است .
مسئولین موظفند با همه کسانی که در کلام و رفتار در جایگاه مزدور و بلندگوی دشمنان ، مخل امنیت ، استقلال و آزادی کشور شده اند برخورد قاطعانه و سخت صورت دهند .
برخورد قاطع ، جریمه نقدی و حذف برخی از هنرمندان و سلبریتی هایی که با توهین ، افترا ، تحریک علیه منافع ملی و کشف حجاب ، امنیت کشور را به خطر انداختند ، که اگر توانسته اند کسب اندک نامی نمایند تنها به برکت این خاک مقدس و نظام اسلامی بوده است .
برخورد قاطع قضایی ، جریمه نقدی و حذف ورزشکارانی که گستاخانه سرود ملی که هویت و شرافت هر ایرانی است را همخوانی ننمودند .
آنانی که قدر این افتخار و عزت را درک نکرده باشند لیاقت همخوانی سرود ملی را ندارند .
برخورد قاطع قضایی ، جریمه نقدی و حذف ورزشکارانی که حرمت بر طن نمودن پیراهن ارزشمند ملی که معرف فرهنگ کشور خود بوده را حفظ نکرده و با کشف حجاب علاوه بر اینکه قوانین کشور را نقض نموده باعث همراهی با دشمنان و شبکه های معاند شده اند.
لیاقت بر تن نمودن پیراهن تیم ملي را کسانی دارند که غیرتمندانه جان خود را فدای آن نمایند ، نه با بی غیرتی با دشمنان همراهی نمایند و به کشور خود خیانت نمایند .
برخورد قاطع و در نظر گرفتن شدیدترین مجازات برای کسانی که مزدورانه بلندگو و پیاده نظام دشمنان در توهین و بی حرمتی به لباس مقدس روحانیت که لباس پیامبر است، می شوند .
هر چند این سیاست حقیرانه دشمنان است که هر سنگری که محل اثر و تاثیر و نقطه قوت و قدرت باشد، مورد حجمه و حمله قرار دهند .
هر گونه صحبت دشمن شاد کن و رفتار متوحشانه ، اقدامات ساختارشکنانه، سکوت و حمایت از باطل از نشانه های خوردن لقمه های حرام و نشستن بر سفره دشمنان است .
مردم وطن پرست ایران، عاشق سرزمین و خاک مقدس کشور خود هستند که همیشه غیرتمندانه از نظام و انقلاب خود دفاع کرده اند.
هموطنان غیرتمند و مدافعان واقعی استقلال و آزادی ایران همیشه با فدا نمودن جان ، مال و آبروی خود حافظ پرچم و خاک مقدس کشور بوده اند .
در مقابل مزدورانی که با افتخار در نقش پیاده نظام و عروس میدان جنگ دشمنان شده اند، با صحبت های مصلحت طلبانه ، اظهارات ناخردمندانه ، رفتارهای ساختارشکنانه و اقدامات خبیثانه باعث به خطر افتادن امنیت ، آرامش ، استقلال ، آزادی و حفظ تمامیت ارضی کشور شده اند .
کسانی که به هر طریق حتی با بیان کلمه ای زمینه بهره برداری و سوء استفاده دشمنان شوند، خائن به خاک ، کشور و مردم خود هستند و این افراد در هر جایگاهی که باشند از بدترین و پست ترین افراد بر روی زمین می‌باشند.
امید است که به درجه ای از بصیرت ، شناخت ، معرفت و غیرت ملی و دینی برسیم که به هیچ قیمتی و بخاطر هیچ منافع شخصی و حزبی بر علیه منافع ملی و خاک مقدس کشور عزیزمان کلمه ای بر زبان جاری ننماییم .

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود گردی و ما رستگار .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار