رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام حدود ۴٣هزار و ٣١۴ ماموریت در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: متاسفانه همچنان برخی تماس‌های اورژانس مزاحم تلفنی است!
کد خبر: ۱۰۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 09 November 2022

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ ۴۳ هزار و ۳۱۴ ماموریت داشتیم که از این تعداد ۳۴ هزار و ۷۴۷ مورد ماموریت‌های شهری و ۸ هزار و ۵۶۷ مورد ماموریت جاده‌ای بوده است.

وی با اشاره به تفکیک ماموریت به ترافیکی شامل حوادث مرتبط با ماشین و تصادف و ماموریت‌های غیر ترافیکی شامل بیماری‌های قلبی، مغزی، تنفسی، زنان زایمان و مصدومین است و در ادامه افزود: ماموریت‌های غیر ترافیکی حدود ۳۴ هزار و ۲۷۳ مورد بوده و این تعداد هم به شهری و جاده‌ای تقسیم می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: از ۳۴ هزار و ۲۷۳ مورد ماموریت ۲۸ هزار و ۸۵۸ مورد از آن ماموریت‌های غیر ترافیکی شهری بوده و ۵ هزار و ۴۱۵ مورد ماموریت‌های غیر ترافیکی جاده‌ای بوده تعداد مصدومین منتقل شده هم ۳۹ هزار و ۱۵۷ نفر بوده است.

وی گفت: تعداد تماس‌های اورژانس در ۶ ماهه اول سال ۲۱۴ هزار و ۹۷۷ مورد بوده و تعداد پرواز‌های بالگرد و هلی کوپتر ۴۲ مورد بوده که ۴۲ مورد پرواز ۴۶ مصدوم را منتقل کرده است.

رفیعی تاکید کرد: سه پایگاه موتورلانس داریم که از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه ۱۲۲ ماموریت انجام داده و مورد مهم دیگر حدود ۲۰ درصد از تلفن‌های ما مزاحم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار