جهت پيشگيری از سرقت به توصيه و هشدارهای پليسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند
کد خبر: ۱۰۷۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸ 07 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 15/08/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

دستگیری سارقان سواری لکسوس میلیاردی در ساری 

جانشین انتظامي استان مازندران از دستگیری سارقان خودروی سواری لکسوس میلیاردی در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری لکسوس به بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان ساری، شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان ساری در حین کنترل خودروهای عبوری با مشاهده خودروي مورد نظر، آن را متوقف و سارقان را دستگیر کردند.

جانشین انتظامي استان مازندران با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروی مکشوفه 40 میلیارد رایل برآورد شد، تصريح كرد: 2 متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ حسینی در خاتمه از شهروندان خواست: جهت پيشگيری از سرقت به توصيه و هشدارهای پليسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

--------------------------

دستگیری 28 لیدر اصلی اغتشاشات خیابان طبرسی آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 28 نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع اغتشاش اخیرو توهین به مقدسات توسط افراد فریب خورده که از شبکه های معاند خارج از کشور دستورمیگرفتند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان در خیابان طبرسی شده بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی 28 نفر از لیدرها و سرکرده های اصلی این آشوب ها دستگیر شدند.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

-----------------------------

دستگيري سارقان موتورسیکلت در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق موتورسیکلت با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد موتور در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11  با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی2 سارق در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به5 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی در پایان با بیان معرفی متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------

دستگیری 15 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 15 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 20 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 15سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده20فقره سرقت منزل، سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو را کشف کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز به 3 کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف و یک موتورسیکلت و 4خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن نداشتن مدارک توقیف شدند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار