شهروندان ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ 06 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/08/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

قتل جوان 27 ساله در تهران 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتلی که پس از اقدام به قتل در تهران در شهرستان تنکابن مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" بهادر دیلمی" ‌در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی وقوع یک مورد قتل جوان 27 ساله تهرانی با سلاح سرد در یکی از پارک های تهران، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که متهم با استفاده از سلاح سرد اقدام به قتل کرده بود، افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را در شهرستان تنکابن شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به استان مازندران اعزام شدند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که ماموران انتظامی در عملیاتی ضربتی  متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.#

-------------------------

کشف قتل در پرونده زنان شیاد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف یک فقره قتل در پرونده زنان شیاد در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وصول پرونده و نیابت قضائی از آگاهی شهرستان نیشابور مبنی بر قتل یک مرد توسط دو زن شیاد در آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بابلسر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی پرونده و تصاویر متهمان، بلافاصله موفق به شناسایی قاتلان این پرونده شدند، بدین نحوه که این دو زن شیاد در روزهای اخیر در بابلسر با شگرد جلب اعتماد مردان و خوراندن آبمیوه مسموم  اقدام به سرقت وجه نقد و کارت بانکی سوژه ها می کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به دستگیری این زنان شیاد در بابلسر با هماهنگی قضائی و حضور در زندان ، اظهار کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.#

------------------------

دستگیری 17 لیدر اغتشاشات درگلوگاه 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 17 نفر از لیدرها و عاملان اصلی ناآرامی های اخیر در این شهرستان طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" درباره جزئیات این خبر گفت: در در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی درروزهای اخیر در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات با همکاری سازمان های اطلاعات با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی 17 نفر از این افراد که لیدر اصلی و سرکرده تشکیلات اغتشاش بوده و موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن تشکیل پرونده و معرفی اغتشاشگران شهرستان به مرجع قضائی، تصریح کرد: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده ایم و همچنین شناسایی و دستگیری هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت همچنان در دستور کار پلیس است.#

---------------------------

کشف 12 دستگاه ماينر استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 12 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي شناسايي و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌هاي استخراج رمز ارز ديجيتال بدون مجوز، ماموران پایگاه آگاهی این فرماندهی با کار اطلاعاتي از فعاليت يک نفر که با مقاصد سودجويانه اقدام به راه‌اندازي غيرقانوني دستگاه‌هاي توليد ارز ديجيتال در يک شرکت فنی مهندسی کرده بود، مطلع شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران پليس با هماهنگي مقام قضائي از محل مورد نظر بازديد و تعداد12 دستگاه ماينر غيرمجاز کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي تجهيزات کشف شده را بالغ بر 5 ميليارد ريال برآورد کردند، عنوان داشت: در اين ارتباط يک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

----------------------------

رمزگشايي از 6 فقره سرقت خودرو در قائم شهر 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري یک سارق حرفه ای خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خ

بري پليس،سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر، گفت: در پي گزارش چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان طرح ويژه اي براي پي گيري سريع پرونده ها در دستور كار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسي هاي پليسي نشان مي داد سارق يا سارقان خودروهاي مسروقه را به شهرستان هاي مجاور انتقال داده و پس از سرقت قطعات، وسايل نقليه مسروقه را در شهرستان هاي همجوار رها مي ساخت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، اظهاركرد: پليس پس از پي گيري هاي علمي اين پرونده سارق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در مخفيگاهش كه در شهرستان قائم شهر بود دستگير نمودند.

سرهنگ خادمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پرونده پس از مواجه شدن با ادله پلیس به 6 فقره سرقت خودرو اعتراف و سپس به همراه پرونده متشکله روانه مرجع قضائی شد.

----------------------------

دستگيري سارق حرفه ای در بابل 

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق حرفه اي ساختمان نیمه کاره و داخل خودرو با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و قطعات داخل خودرو طي چند روز گذشته ، تيم ويژه اي از عوامل پاسگاه حیدرکلا این فرماندهی بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پس از بررسي های میدانی متهم را شناسايي و پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار، افزود : متهم در بازجوئي هاي به عمل آمده تا کنون به 17 فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي بابل تصريح كرد: متهم پس از تشكيل پرونده ،برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد.

سرهنگ شالیکار در خاتمه ضمن توصیه شهروندان بر توجه به هشدارهای انتظامی از آنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و کلانتری11 این شهرستان 2سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه 6 کیلو کابل برق و مخابرات سالم و سوخته شده، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردندکه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------ 

خبر سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار