رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : آمریکایی‌ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه ها را بر علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 04 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام عباس محمدحسنی بیان داشت : تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است ولی عدم همراهی مردم با فتنه گران این توطئه ها را نیز خنثی کرده است.

وی گفت : ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

 حجت الاسلام عباس محمدحسنی ادامه داد : مدیریت و کنترل ویروس کرونا در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آمریکا همچنان درگیر این هستند، تعامل هوشمندانه با بلوک شرق و عضویت در معاهده شانگهای که آثار مثبت آن در درازمدت مشخص خواهد شد و دشمن به خوبی از آن آگاه است، آزادسازی بخشی از دارایی های بلوکه ایران و جراحی اقتصادی از جمله موفقیت های دولت سیزدهم است که دشمن از نتایج آن آگاهی داشته و سعی در مخدوش کردن این توفقیات دارد.

وی گفت : مبارزه با آمریکا مقابله با ظالمی است که با اصرار به ظلم خود، از سال ۳۲ تاکنون و به مدت ۷۰ سال به ایران ظلم می کند و ما نیز نباید مقابل ظالم سکوت کنیم و با مبارزه خود جلوی ظلم و ستم آمریکا را در کشورمان بگیریم.

محمد حسنی خاطرنشان کرد : دشمن همواره در پی توطئه علیه مردم ایران است و ما نیز با تاسی از آیات قرآن کریم علیه هجمه دشمن و در راس آنها آمریکا ایستادگی و از استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان دفاع می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار