بهنام تیرافکن به عنوان دادستان شهرستان دهلران معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 24 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان در این مراسم اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام حقوق عامه است دادستان باید ورود کند و به بیت‌المال توجه شود.

وی فرهنگ‌سازی در راستای از بین بردن سنت‌های غلط در پیشگیری از جرائم مهم نام برد و گفت: صدور احکام قاطع برای قاچاقچیان وبکارگیری نیروهای بومی باید طبق قانون مد نظر باشد.

دکتر لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران به ظرفیت های دهلران در حوزه نفت و گاز و کشاورزی و سرمایه گذاری های امید بخش دولت در این زمینه اشاره و تصریح کرد: گشایش مرز چیلات و تسریع در پروژه‌های راه‌سازی و از همه مهمتر به کار گیری نیروهای بومی در شرکت ها و تکمیل کارخانه سیمان دهلران از مطالبات جدی مردم و مسئولان و امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی ایجاد تفرجگاه برای مردم از دیگر مطالبات دانست و گفت: پروژه بام دهلران شروع شده و جهت رفاه مردم تسریع در عملیات اجرایی آن ضرورت و نیازمند حمایت دستگاه قضایی است.

امام جمعه هم از نقش قوه قضائیه و نیروهای مسلح و شورای تامین شهرستان و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار در موضوع امنیت و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

موسوی، امام جمعه دهلران نیز اظهار کرد: تسریع در پرونده های قضایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و رها شده را از دادستان خواستار و گفت:دادگستری پناهگاه مظلوم است و حق مظلوم را می گیرد و این جای قدردانی دارد.

در پایان از زحمات جباری دادستان قبلی تقدیر و تیرافکن بعنوان دادستان جدید دهلران معارفه شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار