نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت با بیان اینکه دیکتاتوری مطلق رسانه‌ای در غرب حاکم است، گفت: در همین کشورها توهین به مقدسات دین مبین اسلام آزاد است.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 21 October 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد روز جمعه در چهارمین نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان که با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد به مقایسه آزادی در ایران اسلامی و کشورهای غربی پرداخت و افزود: وقتی در غرب به هولوکاست اهانت می‌شود، فرد اهانت کننده مجازات می‌شود، اما اگر کسی در ایران اسلامی برای رضا شاه کتاب می‌نویسد، به او چیزی نمی‌گویند.

وی بر ایجاد روابط دوستانه بین جامعه وعاظ با مردم همراه با خویشتنداری و مدارا تاکید کرد.

در این نشست، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص اغتشاشات اخیر و مجموعه اقدامات سپاه، بسیج و تشریح میدانی وضعیت خوزستان مطالبی ایراد کرد.

در این نشست برخی از وعاظ به بیان تجربه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند. تشکیل مجموعه "مهمدالخطبا"، برگزاری دوره‌های تخصصی سطح سه با موضوع تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه سخنرانان و صاحب منبرها، از مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی در این نشست بود.

دبیر جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها، را ایجاد انسجام و وحدت بین مجموعه صاحبان منبر در سطح اهواز و به صورت کلان در خوزستان بیان کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار