رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ارائه آموزش قوانین رانندگی و ترافیک به 3 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان این پلیس در مهر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 11 October 2022

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: موضوع رانندگی با فرهنگ افراد آمیخته شده است به طوری که وقتی مردم به یک شهر سفر می‌کنند از نوع رانندگی و رفتار ترافیکی شهروندان آن شهر به فرهنگ آن‌ها پی می‌برند.

وی با بیان اینکه فرهنگ رانندگی صحیح را باید از پایه شروع کرد و از همان ابتدای شکل‌گیری شخصیت افراد به آنان آموزش داد، افزود: در همین رابطه پلیس راهور همه ساله طرح همیاران پلیس را با استفاده از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اجرا می‌کند.

محمدی بیان کرد: از آنجا که یکی از کاربران ترافیک همین کودکان هستند هم خودشان قوانین را فرا می‌گیرند و هم به والدین خود متذکر می‌شوند که این کار تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات رانندگی داشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از حضور کارشناسان پلیس راهور استان در مدارس خبر داد و عنوان کرد: یکی از کارهایی که در حوزه فرهنگ‌سازی قوانین رانندگی صورت می گیرد، اعزام کارشناسان پلیس راهور به مدارس و آموزش دانش‌آموزان است که در این راستا از ابتدای مهر ماه تاکنون ۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان پلیس تحت آموزش قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار