سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه جنگ امروز دشمن علیه نظام و ملت ایران را ناکام عنوان کرد و گفت: جنگ امروز جنگ اراده ها است.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 11 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه محمد پورهاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه بین ایرانی حاضر در جامعه و ایرانی که در فضای مجازی نمایش داده می شود تفاوت وجود دارد اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمام عدالت طلبان و آزادی خواهان دنیا دل در گرو این نظام بسته‌اند و صدای عدالت خواهی مردم ایران در گوش دنیا پیچیده شده و دشمنان برای سرکوب این صدا با تحمیل جنگ‌های نظامی و اقتصادی بر ملت ایران تمام تلاش خود را برای از بین بردن جمهوری اسلامی به کار بستند.

وی با بیان اینکه دشمن فهمیده در مقابل نظام اسلامی هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد، افزود: دشمن از این موضوع عصبانی است و تمام تلاش خود را کرده تا با محاصره دور تا دور ایران کشور عزیزمان را از پای درآورد، اما ما با تکیه بر قوه ایمان در برابر تجهیزات آن‌ها ایستاده ایم و شکست‌های پی در پی بر آن‌ها تحمیل شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه جنگ امروز را جنگ اراده‌ها دانست و گفت: دشمن با درک این موضوع که در صحنه‌های دیگر نمی‌تواند کاری بکند سعی دارد که با نا امید کردن مردم و القاء اخبار دروغ، صحنه نبرد را به داخل کشور بکشاند، اما همواره با بصیرت ناکام و مایوس مانده است.

وی افزود:معاندین با مرور زمینه‌های ایجاد نارضایتی در مردم و برنامه ریزی برای آسیب زدن به چهره جمهوری اسلامی، از گمراه سازی سلبریتی‌ها هم استفاده کردند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و در استان کرمانشاه به هیچ وجه غافلگیر نشدیم و با آمادگی کامل تحرکات را بررسی می‌کردیم و در جلسات شورای تامین پیش از هر اتفاقی ما مصوبه تامین داشتیم که این موضوع در مدیریت وقایع اخیر استان نقش مهمی ایفا کرد.

پور هاشمی تاکید کرد: دشمن به دنبال این است آتش این شرایط را شعله ور نگه دارد و مردم نا امید بشوند، اما ما باید بتوانیم با گفتمانی درست و اطلاع رسانی مناسب واقعیت‌های جمهوری اسلامی را برای مردم بازگو کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار