مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان در ششمین جشنواره کشوری نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 10 October 2022

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان در ششمین جشنواره کشوری نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمود نقوی گفت: این جشنواره در سه محور با عناوین نوآوری در بکارگیری رسانه‌های پرشمار، نوآوری در مشارکت اولیا در فرآیند آموزش و نوآوری در سنجش آغازین باهدف شکوفایی خلاقیت و به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان در این زمینه ها، به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

او گفت: در فرآیند اجرای این جشنواره ۱۲ هزار و ۳۰۰ معلم خلاق و نوآور از ۳۱ استان در قالب چهار هزار و ۹۸۵ تیم و در ۹ درس دوره اول متوسطه با هم رقابت کردند و دبیران دوره اول متوسطه استان همدان موفق به کسب رتبه اول در سه محور جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در محور طراحی و کاربرد سنجش‌های آغازین، "حمید نوروزی"، "مریم شاملو" و "الهام جوهریان" از ناحیه ۲ همدان، در محور روش‌های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند کلاس، "امین جلیلوند"، "یوسف، ولی زاده" و "سلیمه جعفری" از شهرستان اسدآباد و در محور تولید و به کارگیری رسانه‌های پرشمار "شیوا محمودی"، "اعظم کرمی" و "شیرین پنبه ای" از شهرستان ملایر عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  بر تقویت و پیگیری کیفیت بخشی در مدارس تاکید کرد و گفت: یکی از کار‌هایی که در این راستا انجام شده برگزاری طرح امین یک و ۲ برای تقویت مسائل پرورشی، دینی و اعتقادی دانش آموزان است که با همکاری حوزه علمیه همدان اجرا می شود.

نقوی گفت: در مدارس باید اذان ظهر پخش و برگزاری نماز جماعت در آموزشگاه‌ها تقویت شود.

استان همدان ۳۰۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار