فرمانده مرزبانی فراجا به مناسبت هفته ناجا با حضور در منزل شهید مرزبانی احمد توکلی در قرچک دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 06 October 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا عصر امروز به همراه سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بمناسبت هفته ناجا با خانواده شهید مرزبانی احمد توکلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید سرباز وظیفه احمد توکلی در سن ۲۰ سالگی در حال انجام وظیفه در مرز سیستان بلوجستان در اثر درگیری با اشرار در سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بعد از تشییع با شکوه توسط مردم ولایت مدار شهرستان قرچک در گلزار شهدای امام زاده بی بی روییده به خاک سپرده شد.

 

سردار احمد گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در این دیدار اظهار کرد: در راه امنیت و اقتدار کشور شهدای زیادی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، شهدایی که در دامان مادر پاک و نجیبی که زینب وار و با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا فرزندان خود را تربیت کردند.

وی گفت: نام شهدا در دنیا ماندگار خواهد بود، در هر کوچه و محله‌ای که می‌رویم نام آنها مانند الماس زینت بخش محله ها می‌باشد، سعادتی است که یک جوان در نقطه صفر مرزی برای دفاع از ناموس و خاک کشور خود به درجه شهادت نایل می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: بی شک کسانی که به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند از طرف خداوند متعال انتخاب می‌شوند، این شهدا هستند که در روز محشر همه ما را شفاعت خواهند کرد.

سردار گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: شک نکنید به برکت خون همین شهدا است که کشور روز به روز با اقتدار تر می‌شود و همین اقتدار، چشم دشمنان را کور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار