کد خبر: ۱۰۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 06 October 2015
رشت - ایرنا - در آغاز رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل تیم الوند همدان قرار می گیرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این دو تیم در هفته اول از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، عصر چهارشنبه 15 مهر برگزار خواهد شد.
رادنی دیدار افزود: با انجام مراسم قرعه کشی این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول میزبان شد و مسابقه این تیم با الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود .
وی با اعلام آمادگی این تیم در مقابل الوند همدان اظهار کرد: پیش از این قرار بود رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از روز هشتم مهر ماه آغاز شود اما از سوی کمیته برزگاری این مسابقات اعلام شد که به دلیل بدهی تعدادی از این تیم ها رقابت های یادشده با یک هفته تاخیر انجام می شود .
وی ادامه داد: به هر حال امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود رشت با توجه به آمادگی که دارد بتواند برابر الوند همدان به برتری دست یابد تا رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم را با پیروزی آغاز کند.
وی بیان کرد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، تربیت ایلام و شاهین کیش هم گروه هستند.
دیدار اضافه کرد: تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار