مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت از برپایی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین از ۱۷ تا ۲۶ شهریورماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در حرم مطهر بانوی کرامت میزبان زائران است.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 14 September 2022

به گزار تابناک قم، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری اظهار داشت: واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین را در این آستان مقدس برپا کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه حاوی تصاویر منتخب از پیاده‌روی زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا با موضوعات پذیرایی از زائران و عزاداری کودکان و عکس نوشت با موضوعات بیوگرافی اربعین، بیان فضایل امام حسین علیه السلام و زیارت ایشان و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عزاداری امام حسین علیه السلام است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: همچنین در این نمایشگاه ماکت ضریح امام حسین علیه السلام نیز قرار داده شده و در کنار آن ایستگاه صلواتی و غرفه واقعیت مجازی در دو بخش خواهران و برادران نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از 17 شهریورماه آغاز به‌کار کرده و تا 26 شهریورماه هر روز از ساعت 18 تا 23 در ضلع جنوبی صحن پیامبر اعظم(ص) پذیرای زائران حرم بانوی کرامت خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار