زمانی گفت: استان فارس از جمله استان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که ۲۶۰ هزار واحد مسکونی سهمیه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 13 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عطاالله زمانی»، امروز (سه شنبه 22 شهریور) با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱۴ واحدی نهضت ملی مسکن «امام» شهر قیروکارزین در جمع خبرنگاران گفت: آورده متقاضیان و مشارکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس حدود 6 هزار و 10 میلیارد ریال است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: از این مبلغ سه هزار و 993 میلیارد ریال در شهرستان های شمال و شرق و غرب استان فارس و 2 هزار و 16 میلیارد ریال در شهرستان های جنوب استان واریز وجه شده است و طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهرستان های تابعه اداره کل راه و شهرسازی فارس و اداره کل راه و شهرسازی لارستان اجرا می شود و به همین علت شهرستان های جنوب استان از سایر شهرستان ها قابل تفکیک است و در 2 حوزه به صورت مجزا و مستقل، کار نهضت ملی مسکن دنبال می شود.

وی اضافه کرد: 26 شهر در حوزه جنوب فارس و 82 شهر در سایر مناطق استان مجری طرح نهضت ملی مسکن هستند و پروژه نهضت ملی مسکن تاکنون برای 6 هزار و 962 واحد در استان فارس و برای یک هزار و 414 واحد در حوزه جنوب استان و در مجموع هشت هزار و 373 پروژه اختصاص یافته است و استان فارس از جمله استان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که ۲۶۰ هزار واحد مسکونی سهمیه دارد.

زمانی از قرعه کشی اولویت بندی 69 متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان سپیدان هم خبر داد و عنوان کرد: بر اساس آورده 40 میلیون تومانی متقاضیان اجرای طرح های مسکن ملی در این شهرستان کلید می خورد.

وی ادامه داد: با هدف اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی و روستای «بایگان» شهرستان فیروز آباد، طرح قیر پاشی و توسعه معابر به متراژ سه هزار متر مربع آغاز شده است.

زمانی تاکید کرد: روستای «بایگان» از توابع شهرستان فیروزآباد فارس است که در 15 کیلومتری و غرب شهرستان فیروزآباد قرار دارد و دارای گویشی پیچیده و بسیار قدیمی است که می تواند ظرفیتی برای توسعه گردشگری روستایی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار