باحضور دکتر محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 12 September 2022

جلسه برنامه ریزی بازگشایی مدارس ومراکزاموزش عالی شهرستانجلسه برنامه ریزی بازگشایی مدارس ومراکزاموزش عالی شهرستان

جلسه برنامه ریزی بازگشایی مدارس ومراکزاموزش عالی شهرستان     باحضور دکتر محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود واعضای این جلسه در دفتر فرماندار تشکیل شد بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان در این جلسه ، معاون سیاسی امنیتی ، بخشداران ، مدیران دانشگاهها و مدیران آموزش پرورش شرکت داشتند

دکتر محمدرضا جلالی ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام کلیه همکاران حوزه تعلیم و تربیت در سالهای اپیدمی بیماری کووید گفت: امیدواریم مقدمات آغاز سال تحصیلی به گونه ای فراهم گردد که بازگشایی مدارس امسال ، شور و نشاط زاید الوصفی را در میان دانش آموزان و والدین بعد از دوسال تعطیلی مدارس ایجاد نماید.

فرماندار اظهار داشت؛ متاسفانه به مقتضای موانست دانش آموزان با فضای مجازی و نرم افزارهای ارتباط جمعی دچار مشکلاتی در حوزه تربیتی گردیده ایم که  می بایست با سعی و تلاش جدی و با برنامه ر یزی هدفمند در رفع سوء اثرات آن کوشش شود.

 وی با اشاره به گزارشات و دغدغه های مدیران بیان کرد: بسترهای لازم برای مراقبت های بهداشتی در مدارس به گونه ا ی  فراهم گردد که هرگونه کمبود قبل از ورود دانش آموزان و دانشجویان رفع شود. جلالی با اشاره به تراکم زیاد دانش آموزان درمدارس افزود؛  ما تکلیف داریم برای دانش آموزان فضای امن ایجاد کنیم . 

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بازدیدهای تک به تک از مدارس توسط همکاران حوزه بهداشت اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بعد از حدود 2 سال تعطیلی، به واکسیناسیون منظم همکاران فرهنگی و تهویه مناسب کلاسهای درس توجه جدی شده و دانش آموزان برای دریافت واکسن کووید یا دوزهای یادآور به مراکز رایگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان  معرفی گردند.

دکتر جلالی سپس بصورت موردی به پاسخگویی به مطالبات و مسائل مطروحه توسط اعضای حاضر در جلسه پرداخت و برای آن دستوراتی صادر نمود.

وی اینکه در حال حاضر 136 واحد آموزشی، 550کلاس درس و 16.500 هزار دانش آموز در شهرستان داریم عنوان کرد: شهرستان لنگرود از نظر قبولی درکنکور سراسری رتبه برتردر استان را داراست . وی درخصوص تراکم بالای دانش آموز در مدارس دولتی شهرستان گفت و افزود هرساله حدود 200 نفر دانش آموز جدید از سایر استانها به لنگرود مهاجرت می نمایند که این موضوع نیازمند برنامه ریزی دقیق تر می باشد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار