نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان شرکت گاز استان همدان از تلاش‌ها و عملکرد مدیرعامل و کارکنان این شرکت تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 11 September 2022
 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان شرکت گاز استان همدان از تلاش‌ها و عملکرد مدیرعامل و کارکنان این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در این ارتباط گفت: گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها با نرخ بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوار‌ها از نعمت گاز طبیعی نشان از مجاهدت و کوشش شبانه روزی کارکنان این شرکت داشته و کارنامه خوبی را به عرصه ظهور به نمایش درآورده اند.

وی در ادامه افزود: خدمت به مردم و جامعه اسلامی توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگان خاص خود میکند، این فرصت خدمت بسیار کوتاه است و باید نهایت بهره را از خدمت رسانی صادقانه به مردم باید برد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرعامل این شرکت در پروژه انتقال آب همدان تقدیر و این همدلی بین دستگاه‌های اجرایی استان را ستود.

در ادامه محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن خوشامد گویی به نماینده محترم مردم همدان و فامنین به تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای دولت سیزدهم پرداخت و گفت: شرکت گاز استان همدان اولین استان سبز کشور در گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها بوده که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی را گازدار و بیش از ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع را اجرا نموده است. همچنین ۳۸۷۸ انشعاب نصب گردیده و در حوزه GIS تحقق ۹۰ درصدی داشته ایم.

محبی نظر افزود: استراتژی شرکت گاز استان همدان کیفی سازی حداکثری خدمات و محور‌های مقاوم سازی، هوشمند سازی و بهینه سازی از مهمترین اهداف سال جاری این شرکت می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار