این حجم از زائران نشان دهنده نشان‌دهنده استقبال بالا در بحث اربعین است به‌ویژه اینکه تعداد زائران با تعداد ناوگان ما همخوانی ندارد
کد خبر: ۱۰۶۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 07 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقبال بالای زائران مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین درباره نرخ بلیط‌ها گفت: نرخ بلیط از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مصوب و ابلاغ شده است.

 ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز درباره مشکلات حمل و نقل و نرخ بلیط زائران اربعین، اظهار کرد: براساس برنامه قرار بود طرح اعزام اربعین از ۱۰ شهریور ماه شروع شود ولی به‌دلیل استقبال بالا از ابتدای شهریور شروع شده است.

وی افزود: تا روز گذشته ۲۷۲ دستگاه اتوبوس از مازندران اعزام شدند که ۵ هزار و ۲۵۲ زائر نیز ازطریق این ناوگان به اربعین اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: این حجم از زائران نشان دهنده نشان‌دهنده استقبال بالا در بحث اربعین است به‌ویژه اینکه تعداد زائران با تعداد ناوگان ما همخوانی ندارد.

صفری اضافه کرد: به دلیل همزمانی با دهه پایانی صفر جابه‌جایی زائران را تا پنجم مهر در دستور کار داریم و طی این مدت تمام نمایندگان در پایانه‌ها مستقر هستند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال بالای زائران درخواست ما از مردم این است طی این مدت سفرهای درون استانی را به حداقل برسانند تا ناوگان ما بتواند پاسخگوی حجم زائران باشد؛ به این دلیل که ۹۰درصد ظرفیت ناوگان را به سمت مرزها اختصاص دادیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره مشکل نرخ بلیت‌ها، افزود: نرخ بلیط از سوی راهداری ابلاغ شده و نرخ مصوب شده است.

معاون اداره کل راهداری مازندران در پایان گفت: زائران در صورت مشاهده مشکلاتی از جمله افزایش نرخ بلیت و نارضایتی و سایر مسائل موارد را به شماره تلفن ۳۳۲۴۸۰۰۰ با پیش شماره ۰۱۱ و سامانه ۱۴۱ اعلام کنند تا مدیریت سفر صورت گیرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار