در ارتباط زنده تصویری با حضور رئیس جمهور؛
۳۴ طرح با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان امروز به صورت متمرکز ارتباط زنده تصویری با حضور رئیس جمهور در کاشان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 04 September 2022

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آئین افتتاح متمرکز 34 طرح تعاونی عنوان کرد: اصفهان در سرمایه‌گذاری و اشتغال طرح‌های تعاونی، رُتبه اول کشور را دارد. 

همزمان با افتتاح متمرکز ۴۵۷طرح تعاونی در سراسر کشور که در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور انجام شد؛ در استان اصفهان نیز ۳۴طرح تعاونی با سرمایه گذاری بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

میثم مداحی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه اصفهان در سرمایه‌گذاری و اشتغال طرح‌های تعاونی، رُتبه اول کشور را دارد گفت: ۲۷ درصد از کل سرمایه گذاری انجام شده از طرح های تعاونی مذکور متعلق به استان اصفهان است.

این برنامه در محل پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان، به عنوان یکی از ۵ طرح شاخص و موفق کشور؛ از طریق ویدیو کنفرانس توسط ریاست محترم جمهوری و با حضور دکتر مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه کاشان و جمعی از مدیران دستگاه ها و شرکت های تعاونی برتر استان اصفهان برگزار شد.

شایان ذکر است پروژه تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان ۲۵۸ واحد مسکونی با سرمایه گذاری بیش از ۷۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :