کد خبر: ۱۰۶۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 02 September 2022

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از حمایت بیش از ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین استان خبر داد.

 

حمایت ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین در همدانبه گزارش تابناک همدان،  محمدرسول شیخی‌زاده، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است گفت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، آن‌ها را یاری کنند.

وی افزود: طی پنج ماه نخست امسال، ۷ هزار و ۵۰۰ هزار حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد که حمایت ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان مجموع حامیان طی سال گذشته را ۴۳ هزار و ۵۰۰ خیر عنوان وتصریح کرد: هم‌اکنون این رقم به بیش از ۵۱ هزار نفر افزایش یافته که حمایت ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و محسنین استان را بر عهده دارند.

شیخی‌زاده تاکید کرد: حامیان امسال ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فرزندان زیر پوشش خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند، که از این مبلغ حدود ۲۷ میلیارد تومان نقدی و بقیه به صورت کالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد دارای شماره کارت بانکی اختصاصی هستند گفت: تمام کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار