بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، شهریه مدارس هئیت امنایی برای سال تحصیلی جدید افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 01 September 2022

به گزارش تابناک قم، مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی مدیران مدارس هیئت امنایی شهر قم گفت: شهریه مدارس هیئت امنایی در مقطع ابتدایی از ۱۸۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان، مدارس متوسطه اول از ۲۱۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم از ۲۴۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان در سال تحصیلی جدید افزایش یافته است.

ناصر حمزه‌ای با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته شهریه این مدارس افزایش نیافته است گفت: با توجه به تورم جامعه در سه سال گذشته افزایش شهریه این دسته از مدارس اجتناب نا پذیر است.

  وی تعداد مدارس هئیت امنایی شهر قم را ۳۲ مدرسه و با حضور ۱۵ هزار دانش آموز عنوان کرد و افزود: مدارس هیئت امنایی مانند سالیان گذشته برای فرزندان خانواده‌های ایثارگر، فرهنگیان،  ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد و برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز رایگان است.

فرماندار قم هم در این مراسم گفت: چگونگی دریافت شهریه بر اساس موقعیت جغرافیایی، برنامه‌های فوق برنامه و توان مالی خانواه‌ها  والدین نحوه دریافت شهریه می‌تواند متفاوت باشد که این موضوع می‌تواند در شورای آموزش و پرورش مطرح و چگونگی دریافت شهریه بر این اساس اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار