کد خبر: ۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ 26 January 2015
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید براهمیت ترویج آموزه های قرآنی در بین نوجوانان و جوانان گفت: قرآن کریم کتاب سرنوشت ساز و ترسیم کننده راه پرفروغ زندگی بشری است.
 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در آیین پایانی سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآنی استان البرز که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، افزود: فعالیت درعرصه قرآنی به مراتب ارزشمند ، جاودانه و اثربخش است.
وی خاطرنشان کرد: باید به رهنمودهای قرآنی بیش از پیش توجه کنیم و نگذاریم قرآن کریم در بین جامعه انسانی و مسلمانان مهجور بماند.
امام جمعه کرج ادامه داد: آیات قرآن درواقع قانون اساسی زندگی بشری بوده و عمل به قوانین آن الزامی است زیرا این کتاب آسمانی در تمام زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... دستورات لازم را ارایه کرده است .
وی، تلاوت قرآن را مقدمه ای برای رسیدن به اهداف معنوی دانست وتصریح کرد: خواندن قرآن راهی برای شناخت معرفت دینی و الهی است ودرشرایطی که مورد هجمه شدید قرار گرفته ایم باید ترویج دین کنیم.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز از برپایی کرسی های تلاوت قرآن دراستان و به طورویژه در کرج خبرداد وافزود: ازهفته آینده این کرسی ها در سطح استان برپا می شود که علاوه بر قاریان استانی، قاریانی کشوری نیز دراین محافل نورانی حضورمی یابند.
وی بار دیگربا محکوم کردن هتاکی یک مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) افزود: دشمنان به تصور اینکه می توانند به ارزش های دینی خللی وارد کنند دست به چنین رفتارهای گستاخانه می زنند اما این رفتارها بر خلاف میل آنها به وحدت بیشتر جهان اسلام می انجامد.
امام جمعه کرج اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیرنورانی و وحدتبخش اسلام در جهان گسترش یافت و امروز دشمن با رصد کردن انقلاب اسلامی به دنبال این است تا وحدت اسلامی به وجود نیاید.
سی و هفتمین دور از مسابقه های قرآنی استان البرز در مقاطع محله ای، شهرستانی و استانی با حضور بیش از 60 هزار نفر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار