فرمانده انتظامی فسا از دستگیری ۲ نفر خبر داد که با سوء استفاده از کپی شناسنامه یک شخص، سیمکارت تلفن همراه خریداری کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 30 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت پیامک با مضمون صدور سیم کارت بدون اطلاع و به نام او در یکی از دفاتر نمایندگی تلفن همراه، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: افسران پلیس موفق شدند با بررسی‌های تخصصی ابتدا دفتر نمایندگی صادر کننده سیمکارت و سپس افرادی که با سوء استفاده از کپی شناسنامه شاکی سیمکارت دریافت کرده بودند را شناسایی کنند.

سرهنگ قسام از دستگیری متهمان گفت و ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد در تصادف خودرو شاکی با یکی از اعضای خانواده متهمان، کپی شناسنامه او نزد آنان باقی مانده بود که متهمان پس از مدتی با سوء استفاده از آن، اقدام به دریافت سیمکارت تلفن همراه کرده بودند.

فرمانده انتظامی فسا به لزوم هوشیاری شهروندان در واگذاری اصل و کپی مدارک هویتی خود به سایرین به منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده به همراه مسئول دفتر نمایندگی تلفن همراه به علت سهل انگاری در احراز هویت، با پرونده متشکله روانه داسرا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار