کد خبر: ۱۰۶۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 29 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نایب رییس انجمن فوتبال دانشگاهی از افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر دانشجویان مازندران جام کاسپین خبر داد. 

افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر دانشجویان مازندران
 

بر اساس این گزارش ، نجمه مسلمی نایب رییس انجمن فوتبال دانشگاهی استان مازندران در گفتگویی از آغاز لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران خبر داد و گفت: لیگ برتر فوتسال دانشجویان استان مازندران با حضور تیم‌هایی مختلفی از دانشجویان در سطح استان مازندران اواخر همین هفته آغاز خواهد شد.

مسلمی افزود: دهم و یازدهم شهریور ، پنجشنبه و جمعه همین هفته لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران رسما آغاز خواهد شد و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

وی از میزبان اولین دوره لیگ برتر دانشجویان گفت و بیان داشت: شهرستان بهشهر و سالن دانشگاه پیام نور بهشهر میزبان اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان دانشجویان مازندران خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: راه اندازی لیگ برتر دانشجویان مازندران فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دختر دانشجو برای معرفی به لیگ های مختلف و تیم‌های مختلف سطح استان و حتی کشور است و در این زمینه برای معرفی بازیکنان با استعداد این مسابقات به تیم‌های ملی هم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مسلمی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش سهمیه در تیم‌های ملی دانشجویی و سایر رده‌های تیم ملی هستیم و از این فرصت برای کشف استعدادهای دانشجو استفاده خواهیم کرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار