کد خبر: ۱۰۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 06 October 2015
به گزارش تابناک یزد، احمد چلداوی استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آغاز فتنه‌ای جدید در وزارت علوم، مدعی شده: گروهی که دو سال وزارت علوم و کشور را درگیر بحثی خودساخته تحت عنوان بورسیه‌ها کردند، اکنون به دنبال درگیر کردن نظام و وزارت علوم در یک فتنه جدید هستند. بانیان این فتنه که در حقیقت به دنبال سکولاریزه کردن دانشگاه‌ها و وزارت علوم هستند، تلاش خود را در قدم اول بر اخراج اساتید جوان متعهد و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی گذاشته اند.

چلداوی مدعی شده: در این راستا بهانه جویی از روند قانونی استخدام را آغاز کرده و به این بهانه برای بیش از 40 نفر از اساتید جدیدالاستخدام در دانشگاه علم و صنعت ایران احکام کمتر از یکسال صادر کردند. این در حالی است که صدور احکام استخدامی کمتر از یکسال کاملا بی سابقه است. متاسفانه به شکل کاملا مشکوکی تعدادی از مدارک این اساتید از پرونده هایشان مفقود شده و همین مدارک مفقود شده مبنائی شده برای این که در پایان این دوره حکم اخراج این اساتید صادر شود. هم اکنون نیز برای دو نفر از این اساتید این دانشگاه نامه‌هایی از امور اداری ارسال و ذکر شده که به هیچ عنوان احکام آنها تمدید نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیزار از رانت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
الحمدلله رب العالمین که حق خورده ما از گلوی دیگران هم پایین نرفت.تابناک شاید چاپ نکنی ولی خودت بخونش و از این عمل وزارت علوم انتقاد نکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار