فرماندار کنگاور:
فرماندار کنگاور گفت: در شهرستان کنگاور به عنوان پیشانی استان کرمانشاه ۷ موکب در ورودی و در سطح شهرستان مستقر می شود و آماده پذیرایی از زائران اربعین هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 23 August 2022

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در کنگاور به عنوان پیشانی استان کرمانشاه تدابیر لازم برای پذیرش و پذیرایی از زائرین کربلا که که از استان کرمانشاه عبور می‌کنند اتخاذ شده است.

وی افزود: دو جلسه با ستاد اربعین استان برگزار شده، در سال‌های گذشته هم که مرز خسروی بسته بود، زائرین برای رسیدن به مرز مهران از کنگاور عبور می‌کردند بنابراین مساجد این شهرستان آمادگی پذیرایی از زائرین را دارند.

الماسی بیان کرد: مسجد صاحب الزمان در سال‌های گذشته نیز محل اسکان زائران بوده چند چشمه حمام نیز در این مکان احداث شده است.

فرماندار کنگاور همچنین ادامه داد: استقرار ۷ موکب قطعی در سطح شهرستان تا کنون قطعی است، یک موکب در سه راه نهاوند و ورودی شهر مستقر می‌شوند و بابقی در سطح شهر برپا می‌شوند و با اداره برق برای بحث روشنایی ارتباط گرفتیم.

وی گفت: در سطح استان نیز ستاد هماهنگی اربعین حسینی به ریاست استاندار و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تشکیل و از تجربیات سازمان حج و زیارت نیز در این ستاد استفاد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار