رئیس منطقه حفاظت شده "مله‌گاله" در شهرستان شیراز، گفت: یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک متخلف در زمینه تهیه هیزم از چوب بلوط در این منطقه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 23 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علی افتخارنیا گفت: با اجرای گشت‌های کنترل شبانه روزی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده "مله‌گاله" فرد متخلفی را که اقدام به تهیه هیزم از چوب بلوط کرده بود، دستگیر و خودروی او توقیف شد.

افتخارنیا با بیان اینکه، این رخداد مربوط به روز دوشنبه ۳۱ مرداد بوده است، گفت: فرد متخلف که تحت نظر ماموران یگان حفاظت بود، حین تهیه هیزم از چوب درختان بلوط و تهیه کود برگ درختان جنگلی بود بازداشت و یک دستگاه اره موتوری شارژی از او کشف شد.

رئیس منطقه حفاظت شده مله گاله گفت: از خودروی نیسان وانت فرد متخلف حدو۱۵۰ کیلوگرم هیزم بلوط جنگلی و ۱۵۰کیلوگرم کود برگ جنگلی، به دست آمد.

افتخارنیا اعلام کرد که این تخلف توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست، با هدف سیر مراحل قانونی و ارجاع به مراجع قضایی، صورتجلسه شده است.

به گزارش ایسنا، "مله گاله" یکی از مناطق جنگلی واقع در حد فاصل ارتفاعات سیاخ دارنگون و کوهمره سرخی در شهرستان شیراز است؛ منطقه‌ای بکر واقع در ۷۰ کیلومتری شهر شیراز.

روستای مله‌گاله، یکی از روستاهای زیبای واقع در این منطقه بکر جنگلی به شمار می‌رود که براساس آخرین سرشماری‌ها بیش از ۳۰ خانوار جمعیت و قدمتی چند صد ساله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار