فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده مسافرکش نمایی، که طلای زن مسافر را سرقت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 21 August 2022

دستگیری سارق مسافرکش نما در ری

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: در پی تشکیل پرونده ای در کلانتری۱۷۶حسن آباد با عنوان سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکار عوامل تجسس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارق سوژه خود را تحت عنوان مسافر از مبدا حسن آباد به مقصد کهریزک سوار خودرو کرده و در طول مسیر با سوار کردن همدست خود وبا تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری طلاجات خانم مسافر به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق شدند مخفیگاه سارق اصلی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه سارق پس از دستگیری به سرقت به عنف طلاجات با شیوه زورگیری تحت پوشش مسافر کش اقرار کرد افزود: با همکاری سارق هویت دیگر همدست وی به دست آمده و دستگیری دیگر متهم در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار