تبلیغات و اطلاع ‌رسانی با کمک رسانه ‌ها سرلوحه کار ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد، زیرا رسانه‌ ها به ویژه صدا و سیما نقش موثری در این زمینه دارند.
کد خبر: ۱۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶ 05 March 2015

تبلیغات و اطلاع ‌رسانی با کمک رسانه ‌ها سرلوحه کار ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد، زیرا رسانه‌ ها به ویژه صدا و سیما نقش موثری در این زمینه دارند.

به گزارش ایکنا ؛  حجت ‌الاسلام حاتم ‌نیا، امام جمعه بهار ،در نشست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار اظهار کرد: همه در قبال جامعه مسئول هستیم و بی ‌تفاوتی و محافظه ‌کاری نسبت به ترویج فساد  جامعه را به  تباهی می ‌کشاند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما بسیار سنگین است،  ولی متأسفانه جایگاه آن به بدنه جامعه ما سرایت نکرده و عوّام و خوّاص از این احساس محرومند.

امام جمعه بهار خاطرنشان کرد: فرهنگ عدم استفاده از ماهواره به منظور پیشگیری از برخی آسیب ‌های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود و از معضلات ماهواره مردم کامل آگاه شوند.

در ادامه محسن مرادی ‌پناه، فرماندار بهار نیز ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرائض مهم الهی است که باید آن را در سطح جامعه احیاء کنیم و با احیاء آن بسیاری از مشکلات حل می ‌شود که در این راستا آموزش یکی از مهم ‌ترین راه‌ های گسترش آن است.

وی ابراز کرد: با احیاء امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات حل می ‌شود و شهرستان به لحاظ ترک منکر و انجام معروفات رتبه برتر را در استان دارد و مظاهر منکر در این شهر بسیار کمرنگ است‌.

در ادامه غلامرضا رجبی، فرمانده سپاه بسیج شهرستان بهار گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرائض مهم الهی است که باید آن را در سطح جامعه احیاء کنیم و با احیاء آن بسیاری از مشکلات حل می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از علل مهم فروپاشی بنیان خانواده ماهواره است که باید بسیج همگانی در مورد مقابله با آن صورت گرفته که سپاه بسیج شهرستان بهار نیز این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و طرح «امام رئوف» در این راستا  بهار اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان بهار ادامه داد: در این طرح اکیپ  مشخص شده با شناسایی قبلی به درب منازل مراجعه و به صورت محترمانه تجهیزات ماهواره ای را دریافت و به آنان دستگاه دیجیتال تحویل می ‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار