رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: اساس فعالیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توسعه دامپروری، صنعتی و شیلاتی استان است.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 04 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معرفت آذری عصر امروز در جلسه توسعه واحدهای دامپروری و شیلات در اردبیل اظهار کرد: در راستای توسعه دامپروری، صنعتی، شیلاتی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری و افزایش تولید در بخش دام و طیور و آبزیان نسبت به صدور 17 فقره مجوز موافقت اصولی، پروانه تأسیس، پروانه بهره‌برداری در مردادماه سال‌جاری اقدام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد مجوز موافقت اصولی چهار فقره مربوط به واحدهای پروانه بهره‌برداری می‌شود که شامل یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 10 هزار قطعه در هر دوره پرورش، یک واحد پرورش مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 30 هزار قطعه، یک واحد پرواربندی گوساله به ظرفیت 200 رأس در هر دوره پرواری و یک واحد پرورش گاو شیری اصیل به ظرفیت 300 رأس است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، میزان سرمایه‌گذاری در این چهار واحد را 92 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با شروع فعالیت این واحد‌ها برای تعداد 58 نفر نیروی ماهر و تحصیل‌کرده این رشته کارآفرینی ایجاد می‌شود.

آذری افزود: در سال دولت و ملت که مزین به همدل و همزبانی است با حمایت‌های بسیار خوبی از سوی عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان صورت می‌گیرد، توسعه دامپروری، صنعتی و شیلاتی اساس فعالیت‌های سازمان نظام مهندس کشاورزی و منابع طبیعی استان را تشکیل می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این سازمان از تمامی طرح‌های زودبازده که سبب رونق بخش کشاورزی و شیلات استان می‌شود، استقبال می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در پایان تأکید کرد: از متقاضیان طرح‌های مختلف کشاورزی این انتظار را داریم که قبل از اقدام احداث این‌گونه طرح‌ها، در قدم اول پس از کسب موافقت اصولی و اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح فعالیت ساخت و ساز خود را آغاز کنند و با به کار بستن توصیه‌ها و راهنمایی‌های سازنده کارشناسان این سازمان موجبات رشد و ترقی بخش کشاورزی و شیلات استان را فراهم آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار