نماینده ولی فقیه در جلسه شورای اداری که در حاشیه سی امین سفر رییس جمهور در همدان برگزار شد گفت: سفرهای استانی را نفع نکنید بلکه نیازمند تشویق است.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 28 July 2022

نماینده ولی فقیه در جلسه شورای اداری که در حاشیه سی امین سفر رییس جمهور در همدان برگزار شد گفت: سفرهای استانی را نفع نکنید بلکه نیازمند تشویق است.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق افزود: از گذشته شبهه ای در اذهان مبنی بر پرهیز از سفرهای استانی مطرح بوده مبنی بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور اداره امور باید از مرکز باشد که البته ما نیز برخی مواقع تحت تاثیر این القائات قرار می گیریم.

وی تصریح کرد: اما امروز و در شرایط فعلی حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت در میان مردم با انجام سفرهای استانی و گفت و گوی مستقیم رییس قوه مجریه با قشرهای مختلف و جمع آوری نیازها و خواست های مردم ثابت کرده که سفرهای استانی دولت نه تنها خوب است، بلکه تداوم آن ضرورت هم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: البته که مردمی بودن ویژگی بارز و نماد عینی دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور به واسطه همراهی و هم‌کلامی با مردم برای شنیدن مطالبات و  دغدغه های آنها است.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: یکی از شئون اصلی عدالت حضور موثر و چشمگیر مسئولان در استان ها و میان مردم است، بنابراین سفرهای استانی دولت را نباید نقد کرد و باید سفرها را تایید و تقویت کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مساله اقتصاد و معیشت اولویت اصلی دولت سیزدهم باید باشد، افزود: استان همدان آنچنان که شایسته است رشد و پیشرفت نکرده است و این دیار و مردمان مومن و ولایی آن شایستگی بسیار بیشتری دارند.

به گفته وی، یکی از مشکلات استان همدان در شرایط فعلی، موضوع تامین مسکن است که دولت اقدامات موثری برای رفع مشکل کرده است که باید همچنان برای رفع کامل و همیشگی این مشکل تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه راه اندازی گشت ارشاد برای مسئولان یکی از برنامه های دولت سیزدهم بود، گفت: برای تحقق این مهم می توان از توان شوراهای امر به معروف دستگاه ها برای نظارت بر کار و فعالیت مدیران استفاده کرد.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: سند فرهنگی و قرآنی استان همدان با پیگیری و حمایت جدی استاندار، تهیه و تدوین شده است که امروز یکی از این اسناد با حضور مقامات رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار