سوم مرداد روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛
به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم جشنی در اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 25 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل تامین اجتماعی این استان گفت: ماهانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بازنشستگان و بیمه شدگان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان هزینه می‌شود.

 

رسول چراغ سحر افزود: بیش از ۱۷ هزار مستمری بگیر شامل بازنشسته، ازکار افتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش این سازمان هستند.

 

وی ادامه داد: حدود ۳۲۰ هزار نفر در استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که نزدیک به ۴۶ درصد جمعیت این استان را شامل می‌شوند.

 

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هم بازنشستگان را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: تلاش‌های زیادی از سوی صندوق به منظور کمک به معیشت و افزایش قدرت خرید بازنشستگان انجام شده که اجرای طرح‌های یاری از جمله همین برنامه‌ها بوده است.

علی کرمی افزود: به مناسبت هفدهمین سالروز تکریم بازنشستگان صد نفر از بازنشستگان و خانواده آنان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات کم بهره، قرار داد با مراکز بیمه‌ای خودرو، بهره مندی از بیمه تکمیلی آتیه سازان و پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی به مبلغ هفتاد میلیون تومان از فروشگاه‌های لوازم خانگی از جمله خدمات این کانون به بازنشستگان است.

در این مراسم از ۵ بازنشسته، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده نمونه تامین اجتماعی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار