مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پی وقوع سیل در شرق فارس و شهرستان استهبان با صدور پیامی درگذشت جانباختگان این حادثه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 24 July 2022

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛وحید خداپرست با صدور پیامی درگذشت جان باختگان سیل روز جمعه 31 تیرماه 1401 در شرق فارس را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه ناگوار وقوع سیلاب در شرق استان و رودبال شهرستان استهبان به کشته شدن تعدادی از هم استانی‌ها و مصدومیت تعداد دیگری از هموطنان عزیزانمان شد.
بدینوسیله ضایعه درگذشت این عزیزان هم استانی را تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای درگذشتگان آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.
مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی، امدادی،نظامی و انتظامی نیز از اولین ساعات وقوع این رخداد تلخ در حال خدمت رسانی بی وقفه به مردم و سیل زدگان هستند که از درگاه الهی برای این عزیزان نیز توفیق خدمت و اجر مسئلت دارم.
بنابر این گزارش عصر روز سی و یکم تیر ماه ، بارش شدید باران در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، طغیان رودخانه رودبال و وقوع سیل را به دنبال داشت که تاکنون این رخداد تلخ به کشته شدن 20 نفر و مفقودی 3 نفر از هم وطنان منجر شده است.
روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار