مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روز گذشته یک هزار و 334 نفر به مراکز جامع خدمات سلامت منتخب کرونا و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه داشتند که این میزان نسبت به ده روز گذشته رشدی دو برابری داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 24 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمد پهلوان با بیان این خبر افزود: لازم است عموم مردم با تکمیل واکسیناسیون و یا دریافت دُز یادآور، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از افزایش چرخش ویروس کرونا جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 513 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 406 نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند تصریح کرد: طی یک روز گذشته 170 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که 142 نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان را 104 نفر عنوان کرد که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 84 بیمار است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا ضمن تماس با سامانه 191 و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه نمایند و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار