سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۵ بیمار کرونایی در بخش ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال سه نفر از آنان وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 20 July 2022

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۳ بیمار مثبت بستری شدند و ۶ مورد بیمار هم به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوت قطعی بر اثر بیماری کرونا نداشتیم و مجموع جان باختگان قطعی ۳۱۴۰ نفر باقی ماند.

وی بستری‌های جدید در ۲۴ ساعت گذشته را ۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۰ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: بیماران بستری حال حاضر ۲۴ نفر هستند و بستری‌های موقت (تزریق رمدسیویر) نداشته ایم، همچنین در بخش‌های ویژه ۵ نفر بستری هستند و بیماران با حال وخیم ۳ نفر گزارش شدند.

لازم به ذکر است که با توجه به ورود کشور به موج هفتم ویروس کرونا به تزریق دوز‌های یادآور واکسن تاکید می‌شود، به گفته کارشناسان اگر ۳ دوز اول واکسن را سینوفارم زده اید، برای دوز چهارم واکسن پاستوکوک پلاس، اسپایکوژن، رازی، آسترازنیکا و سینوفارم بزنید.

چنانچه ۳ دوز اول را واکسن آسترازنیکا زده اید برای دوز چهارم واکسن پاستوکوک پلاس، رازی، اسپایکوژن و آسترازنیکا پیشنهاد می‌شود.

چنانچه ۳ دوز اول را برکت زده اید، پاستوکوک پلاس، رازی، اسپایکوژن، برکت و آسترازنیکا بزنید، واکسن‌های رازی، اسپایکوژن و پاستوکوک برای افرادی که ۳ دوز اول را پاستوکوک زده اند پیشنهاد می‌شود و چنانچه ۲ دوز اول را سینوفارم و دوز سوم را پاستوکوک پلاس زده اید برای دوز چهارم واکسن اسپایکوژن رازی و پاستوکوک پیشنهاد می‌شود.

اگر ۲ دوز اول را سینوفارم و دوز سوم را آسترازنیکا زده اید دوز چهارم بهتر است از واکسن‌های رازی، اسپایکوژن، پاستوکوک و آسترازنیکا استفاده کنید، افرادی که ۲ دوز اول را آسترازنیکا یا اسپوتنیک و دوز سوم را پاستوکوک پلاس زده اند، دوز چهارم از واکسن‌های اسپایکوژن، رازی و پاستوکوک استفاده نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار