"جعفر امیری‌پریان" سکان اداره‌کل استاندارد استان همدان را در دست گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 14 July 2022

"جعفر امیری‌پریان" سکان اداره‌کل استاندارد استان همدان را در دست گرفت.

 

به گزارش تابناک همدان از ایسنا، امروز پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه آیین تکریم و معارفه مدیر کل استاندار استان همدان انجام شد. در این مراسم از زحمات ۶ ساله "محمد مددی" مدیر کل سابق استاندارد همدان قدرانی و "جعفر امیری‌پریان" به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد.

سید محمود هاشمی؛ سرپرست مرکز ملّی تایید صلاحیت ایران، محمّد آئینی سرپرست معاونت حوزه ریاست، هماهنگی امور استان‌ها و دبیرخانه شورای عالی استاندارد، ظاهر پورمجاهد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استان همدان و جمعی از تولیدکنندگان استان همدان در این آیین حضور داشتند.

امیری‌پریان در این مراسم درباره رویکرد جدید اداره کل استاندارد استان توضیحاتی داد و گفت: سعی خواهد شد در مسیر جدید از دانشگاه بهره بگیریم و آموزش در معنای خاص را در دیگر حوزه‌ها بگنجانیم چراکه در بسیاری از مواقع کمبود فضای آموزشی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بعضی موارد کالاهای بدون استاندارد با تولید کنندگانی شایسته دیده می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم از این قشر حمایت کنیم و علاوه بر اینکه نباید مانع تولید باشیم ‌باید این حوزه را چابک‌سازی کرده و از حواشی به دور باشیم.

امیری‌پریان در ادامه به مشکلات تولید اشاره و اضافه کرد: مشکلات این حوزه باید مورد توجه قرار بگیرد و اداره استاندارد از این به بعد کمک می‌کند تا مجموعه‌های تولیدی در مسیر درست حرکت کنند، همچنین از متخخصصان بهره برده و سعی می‌کنیم  تئوری را به عمل تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، "جعفر امیری‌پریان" از چهره‌های دانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی‌سینا است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار