با رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلفات پارکینگ‌ها در تعزیرات حکومتی فارس متخلفان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 14 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: برخی از پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر شیراز بالاتر از تعرفه قانونی از مشتریان وجه دریافت می‌کنند که این موضوع تخلف گرانفروشی بوده و مجازات قانونی در پی دارد.
غلامرضا سالاری افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز به عنوان یک مقصد گردشگری و زیارتی میزبان مسافران زیای در طول سال است، نظارت بر پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مساله‌ای حایز اهمیت است از این رو بازرسی از این واحد‌های خدماتی بطور مستمر در حال انجام است.
وی ادامه داد: طی روز‌های اخیر گزارشات متعددی از نارضایتی شهروندان مبنی بر گرانفروشی پارکینگ‌های عمومی در مکان‌های پرتردد شهر داشتیم که در این رابطه پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفین مجازات شده اند.
سالاری با اشاره به رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلفات پارکینگ‌ها در تعزیرات حکومتی استان افزود: متخلفین این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند و دو پارکینگ نیز به علت تخلفات متعدد توسط مامورین اجرای احکام این اداره کل پلمب شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا چنانچه شکایتی از تخلفات پارکینگ‌ها دارند مراتب را به شماره‌های ۱۲۴ و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اطلاع دهند تا ضمن بررسی موارد توسط بازرسین، با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

برچسب ها: جریمه ، پارکینگ ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار