معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده توسط ادارات شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و جهاد کشاورزی تاکنون محصولات سبزی و صیفی آلوده به فاضلاب به ویژه در حاشیه رودخانه قره سو مشاهده نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 13 July 2022

پژمان امجدیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مزارع سبزی و صیفی این شهرستان به صورت مداوم و مستمر پایش می‌شود و پایش این مزارع با هدف بهداشتی و سالم بودن محصولات انجام و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان مربوطه باید با جدیت برای ارتقای سلامت در شهرستان تلاش کنند تصریح کرد: کشاورزانی که از بیش از حدمجاز از سموم کشاورزی و یا از آب فاضلاب برای آبیاری استفاده می‌کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا برخورد‌های قانونی با آنان صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر گفت: مقابله با بیماری خونریزی دهنده تب کریمه کنگو یکی از اولویت‌های بهداشتی شهرستان که باید ضمن کنترل و نظارت بر کشتار و ورود و خروج دام و سپاشی در روستا‌ها و واحد‌های دامپروری و دامداری، اداره دامپزشکی اقدام‌های پیشگیرانه را با جدیت انجام دهد.

امجدیان در پایان گفت: باید بر سلامت آب شرب روستا‌هایی که با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند و آموزش و تحویل اقلام کلرزنی برای سالم سازی آب روستا‌های غیرتحت پوشش نظارت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار