مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برای دومین سال متوالی برگزاری جشنواره آدم برفی و دوقلوها را در نیمه دوم امسال شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 03 October 2015

بابک پورپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما در نیمه دوم امسال برای دومین سال متوالی برگزاری جشنواره دوقلوها و آدم برفی را بعد از ماه صفر با اولویت ایجاد شور و نشاط در جامعه و تحرک‌بخشی به حوزه‌های اجتماعی شاهد خواهیم بود.

وی گفت: ما در تحقق شعار «اردبیل شهر مهربانی‌ها» که سازمان فرهنگی ورزشی برنامه‌های خود را بر همین اساس تدارک دیده است تلاش می‌کنیم تا زیرساخت تحقق این شعار با همگرایی، ‌همدلی و هم‌افزایی بیشتر در حوزه‌های مختلف فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا حتی در تبلیغات محیطی نیز بتوانیم با مدل بهره‌گیری از تجارب دیگر استان‌ها فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام دهیم به طوری که ما حتی قصد نامگذاری ایستگاه‌های اتوبوس را به عناوینی همچون همدلی، محبت، مهربانی، دوستی و شادمانی و ... جزء اولویت‌ها قرار داده‌ایم.

پورپناهی بیان کرد: در همین راستا و در تکریم جایگاه خبرنگاران تلاش ما بر این است تا بتوانیم ایستگاهی را با عنوان ایستگاه خبرنگاران در میدان ارتش راه‌اندازی کنیم تا امکان ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و حتی نامگذاری یکی از میادین شهر به نام خبرنگار انجام دهیم.

خانه مادر و کودک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه شهروند با اهداف و آموزش مهارت‌های زندگی اعم از تربیتی، آموزشی، تفریحی و ورزشی و ... افزود: ما آنچه در داخل شهر برای هموطنانمان انجام می‌دهیم در سایز کوچکتر آن قرار است در خانه شهروند اجرا کنیم تا اهداف و برنامه‌‌های توسعه اجتماعی که شهردار اردبیل مدنظر قرار داده است، تحقق پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم خانه شهروند را توسعه داده و حتی در پارک‌های محلات نیز سعی کنیم در این قالب برنامه‌هایمان را که عمدتا آموزش و آگاه‌سازی است دنبال کنیم.

پورپناهی ارائه برنامه‌های آموزشی متنوع را در پارک‌ها و مجتمع‌های بزرگ مسکونی در ارتقای توان شهروندان یادآور شد و عنوان کرد: در کنار خانه شهروند سعی‌مان بر این است تا خانه مادر و کودک را نیز راه‌اندازی کنیم.

این مسئول گفت: با راه‌اندازی خانه مادر و کودک تلاش خواهیم کرد تا کودکان به عنوان نسل آینده‌ساز بیشتر و بهتر با راهکارهای درست تربیتی و آموزش‌های شهروندی آشنایی پیدا کرده و از همان دوران کودکی زمینه ارتقای آگاهی و مهارت آنها در حوزه مسائل مختلف خانوادگی و جامعه فراهم آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: همه این برنامه‌ها در مسیر توسعه شهری و ارتقای نظام اجتماعی و خانوادگی است که امیدواریم نتایج مطلوب و مناسبی را نیز به همراه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار