کد خبر: ۱۰۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 03 October 2015

خبر تاسف بار ارتحال مدیر توانای استان اردبیل «مرحوم موسی علی نژاد» تمام هم استانی های ما را تحت تاثیر قرار داد؛ زیرا که استان مرحوم علی نژاد، نمونه بارز یک مدیر جهادی بوداردبیل از خدمات مرد بزرگی محروم شد.

او مجاهدی تلاشگر، انسانی کوشا و شاگردی تربیت شده در مکتب اهل بیت بود. همواره قلب نازنین ایشان برای محرومان و مستضعفان می تپید و در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران جهت خدمت به مردم و خصوصاً محرومین شجاعانه و قاطعانه عمل می کرد و هیچ چیزی در مسیر خدمت رسانی ایشان نمی توانست مانع تلقی شود. در اوج اقتدار و قدرت در مقابل محرومان خاشع و خادم بود و تکیه بر منصب ریاست را باعث فخرفروشی به مردم و مستضعفان قرار نمی داد.

بی آلایش و ساده بود. از تکلف و تشریفات اجتناب می کرد، علی نژاد، مدیری زاهد بود که با برداشت اندک از بیت المال آثار ماندگار فراوانی را برای استان ما بر جای گذاشت.

او به معنای واقعی کلمه، مدل یک مدیر جهادی بود و صف شکن در خدمت رسانی، حتی به مردم آواره آذربایجان در منطقه ایمیشلی.

موسی اهل دیانت بود و همواره جوهره اصلی رفتار او از دینداریش نشات می گرفت. به عنوان مدیری توانا در مصائب اهل بیت (ع) زار زار می گریست و تحول روحی ایشان را بعد از هر مراسم خصوصاً روضه حضرت رقیه و حضرت ابالفضل العباس می توانستید نظاره کنید. همواره چشمان گریانی برای اهل بیت داشت.

او اهل دنیا نبود، دنیا طلبی در قاموس ایشان راه نداشت، زندگی ساده و متوسطی برای خود ایجاد کرد؛ در صورتی که می توانست با استفاده از ظرفیت مدیریتی خود از مواهب دنیوی فراوانی بهره مند شود.

آقا موسی به معاد و روز قیامت یقین داشت و خدا ترس بود و این خدا ترسی برای ایشان تقوای الهی ایجاد کرده بود.

جامعه اسلامی ما نیازمند به وجود اینچنین شخصیت های ساخته شده مکتب شیعی است، نیاز واقعی مدیریتی کشور به وجود چنین افرادی است که خدمت رسانی به مردم و محرومین را برای خود افتخار بداند و البته ما مفتخر به مکتبی هستیم که چنین شخصیت های والامقامی را می تواند تحویل جامعه بدهد.

یادش بخیر و راهش پررهرو باد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
خدا رحمت کند انصافا آن مرحوم مدیری برای تمام فصول بود
ياشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
خدا رحمت كند مرد خوبي بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار