سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: به دنبال برگزاری هفته تاریخی سایر شهرها در قم و به‌تبع آن هفته تاریخی قم در شهرهای دیگر هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 11 June 2022

 به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در آیین اختتامیه نخستین رویداد فرهنگی شیراز در قم که در سالن امام علی(ع) فرمانداری کهک برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)، برگزاری این هفته فرهنگی را فرصتی برای تبادلات بین دو شهر قم و شیراز دانست و اظهار داشت: این برنامه در قالب تفاهم‌نامه دو سال قبل سه شهر مذهبی قم، مشهد و شیراز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شد این هفته باکیفیت خوبی علیرغم مشکلات اجرایی شود، ابراز کرد: با وجود مشکلات و نبود تجربه در این حوزه، ولی برنامه‌های این هفته با بهترین کیفیت و هماهنگی بین دستگاهی اجرایی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: مسئولان شهرداری و هنرمندان شیراز در بازدید از امامزاده موسی مبرقع(ع)، خانه موزه شهیدان زین‌الدین و خانه تاریخی ملاصدرا و دیگر اماکن استان، بر تازگی آشنایی با این جاذبه‌های سفر در استان تأکید داشتند و آن‌ها را بسترساز جذب مسافر و توریسم می‌دانستند.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال برگزاری هفته تاریخی سایر شهرها در قم و به‌تبع آن هفته تاریخی قم در شهرهای دیگر هستیم، تصریح کرد: این هفته علیرغم استرس‌ها، خستگی‌ها و لزوم ایجاد هماهنگی‌ها، ولی بسیار دل‌نشین و شیرین برای مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بود.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، استیج فرهنگی، پرده‌خوانی، اجرای هنر تعزیه، محافل سه‌گانه ادبی و شعرخوانی، معرفی ظرفیت‌ها و نشست تاریخی دو شهر قم و شیراز، برپایی کارگاه خوشنویسی، غبارروبی جلوه‌های زیبای این هفته فرهنگی در قم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار