کد خبر: ۱۰۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 05 June 2022

تابناک رضوی: طی مطالبات قبلی و اخبار گذشته بارها در مورد عدم رعایت تقوا در مدیریت به واسطه توجه نکردن به شاخصه‌های تخصص گرایی و کارآمدی در انتصابات هشدار داده بودیم.

بیان داشتیم اینکه فردی بدون داشتن تخصص لازم و کافی و فقط به واسطه آشنایی و یا مولفه های دیگری همچون سیاسی‌کاری و... توسط مدیران ارشد به عنوان مسئول قسمتی معرفی و انتصاب شود، نه تنها عین خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان است ،بلکه خیانت به ملت و نشان دهنده بی تقوایی است.

امروز نیز مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در فرمایشات خود بیان داشتند که "هم تقوا و طهارت مسئولان و هم کارشناسی و کاربلدی آنها لازم است، تخصص و تعهد در کنار هم"

اما چطور میشود که در مشهد مقدس و در یک سازمان، فردی که در مجموع کمتر از ۱۵ سال سابقه کاری دارد و تمام این مدت را نیز با بی تعهدی و بی مسئولیتی نسبت به سازمان خود، در سایر ادارات مأمور بوده و یا در فراغت کاری به سر می‌برده است، به عنوان مدیر ارشد یک اداره انتخاب شده و تصمیم گیری در مورد عده ی کثیری بر عهده وی قرار می‌گیرد و یا مشابه آن فردی در سازمانی دیگر که هیچگاه در عضویت هیچ کدام از واحدهای مربوطه سازمان نبوده و هیچ وابستگی شغلی و کاری و تخصصی با آن سازمان ندارد و حتی ساعتی در حوزه کاری این سازمان بزرگ وقت نگذاشته و مشغول به کار نبوده است، اکنون مسئول می شود.

آقایان و خانمها، اکنون و پس از فرمایشات حضرت آقا که فصل الخطاب محسوب می‌شود، اگر شما خود را انقلابی و ولایتمدار می دانید، زمان اثبات است. صحنه کاری ای را که در آن تعهد و تخصص لازم را ندارید به جوانان کاربلد و کارشناس بسپارید و عرصه خدمتتان را مترادف با تخصصتان انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار