امام جمعه ایلام،
امام جمعه ایلام اظهار داشت: وظیفه مسئولان و کارگزاران برنامه ریزی منسجم و کافی شبانه روزی است و باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 27 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت:  کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند اما مشکل ما در بخش مدیریت و جایی است که برخی از زالو صفتان خون مردم را در شیشه می‌کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

وی گفت:  چنانچه مدیریت درستی در تولید، توزیع و مصرف داشته باشیم آنقدر به مردم فشار وارد نخواهد شد و همانگونه که رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند مسئولان نیز با برنامه ریزی و کار جهادی نگرانی مردم را از بین ببرند.

کریمی تبار مطرح کرد: برخی به خاطر منافع شخصی خود در کوچه‌های بن‌بست و جاهای باریک و جاهایی که امکان امدادرسانی ندارد مجوز ساخت و ساز می‌دهند و دلال‌هایی هستند که در این ساخت و سازها بهترین سود را به جیب می‌زنند و کمترین بودجه به حساب شهرداری واریز می‌کنند که باید بررسی شود.

وی افزود: ساخت و سازهای نامناسب در استان ایلام انجام می‌شود و گزارش‌های ناخوشایندی در این زمینه به گوش می‌رسد که به مسئولان مربوطه، شهرداران، اعضای کمیسیون ماده پنج و شورای شهر تذکر داده شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار