هشدار دکتر گرجی فرماندار فریدونکنار به مسئولان اقتصادی کشور:
نماینده عالی دولت خواستار کمک همه جانبه مردم برای اجرای درست جراحی اقتصادی شد
کد خبر: ۱۰۴۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 27 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان فریدن کنار در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:

از چرخه خارج کردن بخشی از خدمات ،وپولی که از مردم گرفته میشود میتواند باعث بهبود تورم شود

فرماندار فریدونکنار: نگاه به مردم الویت اصلی دولت باشد

 هشدار دکتر گرجی فرماندار فریدونکنار به مسئولان اقتصادی کشور:

اینکه مردم ما امروز به ریال حقوق بگیرند و به دلار کالا بخرند تماما توصیه های امپریالیسم غرب است.

متاسفانه برخی از مسئولان اقتصادی کشور، باور ندارند که ایران مورد حمله اقتصادی قرار گرفته و ما در جنگ اقتصادی هستیم.

امروز کمیته امداد ، بهزیستی، گروهای جهادی، بسیج و مساجد، نهادهای مقدسی هستند که در خط مقدم مبارزه و دفاع در جنگ اقتصادی هستند.
در جبهه مقابل هم برخی از خودروسازان، واردکنندگان کالاهای خارجی، قاچاقچیان کالا، دلالان ارز و طلا در خط مقدم تهاجم اقتصادی به ایران هستند.
کشوری که میتواند موتور ۱۲ سیلندر تانک بسازد،
میتواند فضاپیما درست کند چرا باید در صنعت خودرو اینجور درمانده باشد؟ چرا نتواند موتور برف پاک کن خودرو را بسازد؟

این تورم موجود حاصل تولید پول بدون پشتوانه در کشور است و فقط در چهار ماه آخر دولت قبل ۵۴۰۰۰ میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ شده که باید برای کاهش تورم و بهبود وضع اقتصادی به تدریج جمع آوری و از چرخه خارج بشود و انتظار داریم با انجام چنین اقداماتی، وضع اقتصادی کشور بهبود پیدا کند.

نگاه به معیشت مردم، اولویت اصلی دولت خدمتگزار است/مفهوم کاهش نقدینگی این است که دولت باید بخشی از پولی را که بابت خدمات، از مردم دریافت میکند، از چرخه خارج کند.
دکتر گرجی نماینده ی عالی دولت یازدهم در سخنرانی خود اظهار کرد: برای کشورهای استعمارگر، منافع اقتصادی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد و این کشورها برای غارت منابع مادی و اقتصادی سایر کشورها، دست به لشکرکشی و غیره می زنند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی دست خود را از منابع ایران، کوتاه شده دیدند. پس از این ناکامی، کشورهای استعمارگر به طراحی کودتا و تحمیل جنگی هشت ساله بر علیه ایران پرداختند که این اقدامات خصمانه ی استعمارگران غربی، شرقی و منطقه ای برای استعمار اقتصادی ایران است. امروزه علاوه بر نیروی انسانی نظامی بسیار کارآمد، ایران در لبه ی علم و تکنولوژی نظامی جهان قرار دارد. به همین دلیل هیچ کشوری جرات آغاز درگیری نظامی با ایران را ندارد و مطمئن باشید که اگر کشورهای غربی در خود توان جنگ با ایران را می دیدند، حتی لحظه ای هم برای حمله به ایران، درنگ نمی کردند. عدم توان حمله ی نظامی، کشورهای استعمارگر را وادار کرد تا جنگ رسانه ای و شناختی را بر علیه مردم ایران آغاز کنند تا به خیال خام خود، راه ورود مجدد غرب به بازار ایران باز شود.
فرماندار فریدونکنار در ادامه و ضمن هشدار به مسئولین اقتصادی کشور افزود: هدف اصلی غربی ها، جنگ اقتصادی است و این جنگ، مقدمه ای بر جنگ نظامی و رسانه ای محسوب می شود و تبعیت از توصیه های صندوق بین المللی پول، باعث نابودی اقتصادی کشورها می شود. وی در ادامه به تشریح فروپاشی اقتصادی کشورهای یونان، آرژانتین، شیلی و برزیل در اثر عمل به توصیه های صندوق بین المللی پول پرداخت و گفت: در نگاه امپریالیستی غرب، نیروی انسانی هیچ ارزشی ندارد، در حالی که در نگاه اسلامی، انسان از ارزشی والا برخوردار است.
دکتر گرجی با هشدار به تصمیم گیران اقتصادی کشور مبنی بر اینکه نشانه های واضح تهاجم اقتصادی غرب به ایران را ببینند و به جای مشورت گرفتن از نهادهای اقتصادی بین المللی که همگی وابسته به صهیونیسم بین المللی هستند، به دنبال یک الگوی اسلامی-ایرانی برای نجات اقتصاد ایران در این جنگ اقتصادی باشند، از مردم خواست تا برای اجرای درست جراحی اقتصادی، بطور همه جانبه به کشور کمک کنند.  

 

مصطفی آسمانی کناری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار