رئیس کل دادگستری استان خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بر اساس آمار موجود و اعلامی از سوی برخی مراجع ذی صلاح ، کرمانشاه یکی از استان های امن کشور است.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 09 May 2022

کرمانشاه جز  استان های امن کشور استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده در نشست شورای معاونین استان اظهار کرد: در بسیاری از جرائم کرمانشاه جز استان های انتهایی کشور می باشد و حتی در مورد نزاع های خیابانی که گاهی به غلط بیان می شود که استان کرمانشاه در رده های اول قرار دارد، جز استان های میانی به پایین است.

عالی ترین مقام قضائی استان با اشاره به برخی تبلیغات و نمایش ها که در فضای مجازی صورت می گیرد تاکید کرد با اینکه بر اساس آمار استان کرمانشاه از استان های امن کشور محسوب می شود اما متاسفانه برخی شبکه ها در فضای مجازی با نمایش دادن برخی ناهنجاری ، کمک می کنند که تصور نامطلوب در افواه عمومی نسبت به استان شکل گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: نیاز داریم با فرهنگ سازی و نیز آگاهی بخشی کمک کنیم چهره واقعی استان را به همه نمایان کنیم و در این مسیر بدون شک نیازمند کمک رسانه های استان برای نشان دادن چهره ای زیبا از استان کرمانشاه هستیم.

توسلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیاری از استان هایی که در نگاه مردم جز استان های خوب و امن محسوب می شوند اما در ارتکاب جرائم و خشونت بالاتر از استان کرمانشاه قرار دارند، تصریح کرد نقش رسانه ها در این مقوله بسیار نمایان و حائز اهمیت است. متاسفانه برخلاف آنچه تصور می شود که نیازمند اصلاح این تصور و تفکر در سطح منطقه ای و ملی داریم ، کرمانشاه استانی امن است و با وجود ظرفیت های فراوان هنوز آنگونه که شایسته است شناسانده نشده است.

وی با بیان‌اینکه سال گذشته یکی از مواردی که به صورت جدی وبا نشست های مرتب قضائی- انتظامی مورد رصد دقیق قرار گرفت ، بحث تیراندازی در استان بود، افزود: تیراندازی‌ها یکی از عوامل ناامنی و برهم خوردن نظم عمومی به حساب می‌آیند. بر این اساس با رصد دقیق و در نشست های قضائی - انتظامی این مورد به صورت جدی و دقیق مورد رصد قرار گرفت و خوشبختانه موارد موفقیت زیادی حاصل شد و با رصد افراد دارای سوء سابقه ، به بسیاری از خودنمایی ها در این خصوص پایان داده شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از مردم ، مسئولین و خصوصا اصحاب رسانه ها خواست تا با نمایش چهره واقعی و زیبای استان کرمانشاه ، به حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و نیز جذب سرمایه و سرمایه گذار کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار