رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد:
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بیمارستان بیستون و سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه و پایش چشمان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 02 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدمهدی احمدی اظهار داشت: از آنجا که میدان دید و میزان بینایی یکی از مهم‌ترین قسمت کار رانندگان است، در همین راستا با امضا تفاهم نامه‌ای با کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون برای پایش بینایی رانندگان حمل و نقل عمومی اقدام کردیم.

وی افزود: خستگی و مشکلات بینایی رانندگان یکی از عوامل اصلی تصادفات است که در این تفاهم نامه بر پایش بینایی این قشر زحمت کش تاکید شده است.


رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی شهری شهرداری کرمانشاه جزو زحمت کش‌ترین اقشار جامعه هستند و امیدواریم با این تفاهم نامه در راستای رفع یکی از مشکلات این قشر گامی برداشته باشیم.

وی با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به مناسبت عید سعید فطر منعقد گردید و طی آن مقرر شد از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده، همه رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهری کرمانشاه به همراه خانواده هایشان نصف قیمت در کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون معاینه و درمان شوند.

احمدی ادامه داد: رانندگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی قسمت حمل و نقل عمومی شهری که بیش از ۱۰ هزار نفر هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و یا نامه این سازمان به بخش چشم پزشکی بیمارستان بیستون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار