یکی از راه های حفظ آنچه که در ماه رمضان کسب می شود مراقبت از تعلقات و گرایشات است و دنیا چیزی نیست که انسان آن را مقدم بدارد بلکه آنچه که مقدم است سعادت دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱ 02 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/02/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
مراقبت از تعلقات و گرایشات؛ مهمترین دستاورد ماه رمضان 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر توسعه معرفت دینی و حوزه مطالعات دینی، گفت: یکی از راه های حفظ آنچه که در ماه رمضان کسب می شود مراقبت از تعلقات و گرایشات است . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مازندران که با حضور استاندار استان نیز همراه بود با اشاره به روی کارآمدن دولتی انقلابی پس از انتخابات گذشته، گفت: دشمنان نظام با تبلیغاتی گسترده در صدد بودند تا دولتی غربگرا در کشور حاکم شود اما به لطف خدا و مشارکت مردم بصیر ایران اسلامی این اتفاق نیفتاد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در آن شرایط حساس خداوند متعال قلوب مسلمین را متوجه این موضوع کرد که باید به شایستگان این امت رای دهند، که باید قدر این نعمت را دانست.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خدا راشاکریم که به ما عافیت، تندرستی و توفیق داد تا یک ماه تمام در محضر قرآن و جزء روزه داران محسوب شویم.
نماینده مقام معظم رهبری در انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: اولین توفیق مومن در ماه مبارک رمضان روزه داری و خودداری از خوردن و آشامیدن است، اما مهمترین توفیق در این ماه برای کسی است که اعضاء و جوارح خود را از آلودگی های ظاهری و باطنی پاک کند.
وی در ادامه با بیان این که خداوند رمضان را یکی از درهای ورود به بهشت قرار داد، اظهار داشت: یکی از راه های حفظ آنچه که در ماه رمضان کسب می شود مراقبت از تعلقات و گرایشات است و دنیا چیزی نیست که انسان آن را مقدم بدارد بلکه آنچه که مقدم است سعادت دنیا و آخرت است.
ادیانی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، با بیان این که خداوند در ماه رمضان مقام حمد و ستایش را در میان ما برپا کرد، گفت: ماه رمضان ماهی است که اول آن رحمت، وسط آن مغفرت و آخر آن اجابت و عطش فراغ است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور، با بیان این که همیشه حفظ یک دستاورد از تحصیل آن مهمتر است با اشاره به حماسه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: جوانان غیور فلسطینی علیرغم گمان خبیث ترین انسان ها که فکر می کردند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده خواهد شد، با مبارزه های نفس گیر خود در داخل سرزمین های اشغالی نگذاشتند مسئله قدس فراموش شود.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی یکی دیگر از مراحل حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را مراقبت از تعلقات، گرایش ها و تلاش برای توسعه معرفت دینی برشمرد و گفت: انسان با دوبال دانش و گرایش است که می تواند به اوج برسد.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر شب و روز آن در محضر خدای متعال کمتر از شب قدر نیست و پاداش این عید بهشت جاودان است.
نماینده مقام معظم رهبری در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: یکی از ابتکارات ارزشمند مقام معظم رهبری اشراف فرماندهی یعنی زیر نظر قرار دادن تمام حوزه های عملکردی در حوزه فرماندهی و مدیریت است.
وی یکی از برکات این فرمان مقام معظم رهبری را شناسایی و ارتقاء مدیران برتر، شناسایی نقاط ضعف و علاج آن برشمرد و گفت: خوشبختانه در انتظامی جمهوری اسلامی ایران به برنامه های دینی و مذهبی توجه ویژه ای شده است که در این راستا و در حوزه عقیدتی سیاسی، فرمانده انتظامی استان مازندران موفق به کسب بالاترین نمره در سطح کشور شده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با تبریک کسب این موفقیت و همچنین کسب رتبه برتر در قرارگاه امر به معروف به سردار میرزایی از کلیه کارکنان انتظامی استان که در قرار گاه نوروزی و سایر ماموریت های انتظامی استان فعالیت چشمگیری از خود نشان داده اند قدردانی کرد.
در پایان این مراسم با اهداء لوحی از سردار میرزایی به عنوان فرمانده برتر در اشراف فرماندهی در حوزه عقیدتی سیاسی قدردانی شد.
--------------------------
امنیت؛ مهمترین مولفه در هدف گذاری و برنامه ریزی استانی

استاندار مازندران در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان؛ مهمترین مولفه در هدف گذاری و برنامه ریزی استانی را مباحث امنیتی برشمرد و گفت: این امر نیازمند همکاری همه متولیان امر با فرماندهی انتظامی استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سید محمود حسینی پور در جمع فرماندهان، مسئولان وکارکنان انتظامی مازندران با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در استان، گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران از مدیرانی شایسته برخوردار است که مهمترین دستاورد آن، ایجاد فضایی فرهنگی، معنوی و جهادی در مجموعه انتظامی استان است.
استاندار مازندران، تقدیم بیش از 10400شهید در طول دوران دفاع مقدس و مدافعان عرصه نظم و امنیت و 45 شهید مدافع حرم و جبهه مقاومت را از افتخارات استان مازندران برشمرد.
وی گفت: شان و منزلت استان شایسته برخورداری از نیروهایی وارسته است که الحمدلله همه همکاران در فرماندهی انتظامی استان از این خصوصیات برخوردار هستند.
حسینی پور با اشاره به این که بیشترین بار امنیتی استان بر دوش کارکنان انتظامی استان است، اظهار داشت: این به واسطه این است که تمامی شهرستان های استان چهار راه و مقصد گردشگری است و با بالاترین حجم مسافرت ها در طول سال مواجه است.
وی افزود: استان مازندران با توجه به وجود راه های اصلی آن که کریدور غرب به شرق کشور نیز محسوب می شود در ایام تعطیلات نوروز 1401 بیش از 20 میلیون مسافر در استان به ثبت رسیده که رتبه اول را در سطح کشور داراست.
رئس شورای تامین استان مازندران، خاطر نشان کرد: استان با توجه به این که یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری کشور است، علاوه بر حضور مسافر از اقصی نقاط کشور با گرایش هایی مختلف، گردشگری متفاوتی را نسبت به دیگر استان ها تجربه می کند  که این موضوع نیازمند برنامه ریزی های متنوعی است .
استاندار مازندران، بیان داشت: برقراری نظم و امنیت در مواجهه با این تنوع فکری، قومیتی و گرایشات مختلفی که در استان وجود دارد، نیازمند فکر، برنامه ریزی و روحیه جهادی است.
حسینی پور با اشاره به حجم بالای ماموریت های انتظامی و ترافیکی در استان، ضریب امنیتی استان را در حدی بالاتر از شاخص های تعیین شده دانست و افزود: در مسائل اجتماعی، امنیتی و سایر مسائلی که به آرامش و امنیت جامعه مربوط می شود، انتظامی استان بسیار عالی عمل کرده است.
نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از فرماندهانف مسئولان و کارکنان انتظامی استان، گفت: حسب دستور مقام معظم رهبری در سفر به استان مازندران مبنی بر این که این استان با دارا بودن منابعی نظیر جنگل و دریا نباید فقیر داشته باشد از اجرای اقداماتی تحولی در استان خبر داد.
وی با بیان این که متاسفانه با وجود 3 بندر اقتصادی و برخورداری از 470 کیلومتر نوار ساحلی تنها 10 درصد از دریای مازندران سهم این استان است، اظهار داشت: چه در بحث اقتصادی و چه در موضوعات گردشگری و حتی حوزه تجارت از این منابع به خوبی استفاده نشده است.
حسینی پور مهمترین مولفه در هدف گذاری و برنامه ریزی استانی را مباحث امنیتی و انتظامی برشمرد و گفت: این امر نیازمند همکاری همه متولیان امر با فرماندهی انتظامی استان است.
استاندار مازندران با اشاره به آزاد سازی سواحل دریا حسب دستور ریاست جمهوری، اظهار داشت: امنیت این مناطق خود یکی از مهمترین موضوعات اساسی است و این آزادی نباید تبدیل به ولنگاری و موضوعات ضد اجتماعی شود.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث نوروزی علیرغم حجم بالای مسافرت ها به استان بعد از کرونا، اظهار داشت: با برگزاری جلسات منظمی که برگزار شد و تعاملات پلیس راهور با استان های همجوار کنترل های ترافیکی بی نظیری را شاهد بودیم .
حسینی پور با اشاره به برخورد های قاطع پلیس با تحرکات اشرار قبل از شروع سال و سایر اقداماتی که از سوی پلیس برای کاهش جرایم انجام شد، آن را نتیجه حضور موثر فرماندهان انتظامی استان و شهرستان های تابعه در جلسات استانی عنوان کرد.
وی در خاتمه با تبریک کسب مقام عالی فرماندهی و مدیریت توسط سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان،گفت: انصافا فرماندهی انتظامی استان و سایر ادارات استان از همکاران انقلابی با روحیه معنوی بالایی برخوردارند.
---------------------------
آمادگی صد در صدی پلیس مازندران برای برقراری نظم وامنیت تعطیلات عید فطر 

فرمانده انتظامی استان مازندران از آمادگی صد در صدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران و هم استانی ها، بیان داشت: پلیس با تمام توان آماده تأمین نظم ، امنیت و خدمت رسانی به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات عید سعید فطر است.

وی افزود: با عنایت به پیش بینی افزایش موج سفرها در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس مازندران با حداکثر توان عملیاتی، امکانات و تجهیزات، نسبت برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی اقدام خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری استان که مسافران زیادی را به خود جذب می کند، گفت: یکی از موارد مهم در این فرآیند تامین امنیت و آرامش خاطر مسافرانی است که از هر نقطه از استان یا کشور اقدام به سفر می کنند.
سردار میرزایی با بیان این که یکی از مهمترین دغدغه‌های ما کاهش تعداد تصادف‌ های جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است، اظهار کرد: برای تامین امنیت جاده ها، پلیس راه و راهور استان تمهیدات ویژه ای برای مسافران خواهند داشت تا مسافران بتوانند با امنیت خاطر و سلامت کامل به مقصد خود برسند.
--------------------------
زمین خواری 160 میلیاردی در چالوس 

فرمانده انتظامی چالوس از کشف زمین خواری160میلیاردی در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضائی، زمین های تصرف شده ، خلع ید شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور و تصرف غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در یکی از مناطق زیبای چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن 2 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ این فرد که اقدام به تصرف برای تغییر کاربری کرده بود، رها سازی شد.
سرهنگ خسروی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 160 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
-----------------------------
خاموشی ماینرهای میلیاردی در آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 9 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 4 میلیارد ریال در یک آپارتمان در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس تخصصی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را که در یکی از محلات این شهرستان بوده شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازدید از محل فعالیت وی که در یک آپارتمان بوده،9دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 4میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ داداش تبار، قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
-----------------------
کشف موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکات قاچاق توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.
وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این راستا، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
سرهنگ دیلمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را 2 میلیارد ریال برآورده کرداند، تصریح کرد: ضمن تحویل کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه، از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق خبر داد و اظهار داشت: همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی در این راستا امری الزامی است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر مجاز از جمله قاچاق و احتکار  می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
-----------------------
افزایش 62 درصدی دستگیری سارقان درحوزه کلانتری 13 ساری

 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از افزایش 62 درصدی دستگیری سارقان درحوزه کلانتری 13 ساری خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این کلانتری، 149 سارق در فروردین ماه سال جاری دستگیر شدند 
سرهنگ سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتطامی پلیس پیشگیری با قدرت برای برقراری امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و همواره در برخورد با مخلان نظم و امنیت خصوصا سارقان در سطح جامعه پیشگام هستند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ماموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان ساری با انجام گشت های هدفمند و اجرای طرح های متعدد موفق شدند تعداد 120 فقره سرقت را کشف کنند، خاطر نشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: در حوزه مشاوره و مددکاری نیز 87 درصد پرونده های ارجاع شده به تعداد 158 فقره منجر به صلح و سازش شده است.
سرهنگ جعفری در خاتمه با اشاره به اینکه گسترده ترین ماموریت های مردم محور بر عهده  پلیس پیشگیری است ، بیان داشت تلاش حداکثری برای خدمت به مردم از ویژگی هایی است که به طور مستمر در دستور کار کلانتری ها و پاسگاه ها قرار دارد .
-------------------------
کشف خودروی مفقودی با يک کيلو طلا در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف خودروی مفقودی حامل یک کیلو طلا در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در پي تماس تلفني يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي اين شهرستان مبني بر مفقودی خودروی وی، بلافاصله مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامي پاسگاه حيدرکلا و پلیس آگاهي اقدامات تخصصی را برای کشف خودروی مورد نظر که برابر اظهارات مالک حاوی یک کیلو طلا نیز بود آغاز کردند.
وی، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و تقویت گشت هاي انتظامي خودروی موصوف را در يکي از خيابان هاي شهر که بصورت بلاصاحب پارک و رها شده بود، کشف کردند.
سرهنگ شالیکار با اشاره به کشف طلاجات موجو در خودرو ، اظهار داشت: خودرو و اموال مورد نظر در آن با حضور مالک تحويل وی شد .
----------------------------------
معلمان؛ سفیران پیشرفت و سلامت جامعه 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته معلم گفت: نیروی انسانی تاثیر گذار در هر رشته علمی، ثمره تلاش شبانه روزی مربیان و معلمانی است که عمر خود را برای تربیت نسلی نو و مفید به حال جامعه سپری کرده اند. 
سرهنگ سید جعفر ساداتی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با گرامی داشت هفته مقام معلم، گفت: خودنمایی هر جامعه در سطوح مختلف علمی اعم از صنعتی، پزشکی، فرهنگی، اقتصادی و ... نشان از وجود نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده در آن است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در جوامع فعلی به ویژه در جوامع صنعتی و پیشرفته، نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار از اهمیت خاصی برخوردار است و اهمیت این موضوع به اندازه ای است که کارشناسان نیروی انسانی ماهر و تاثیرگذار را مهمترین سرمایه هر کشوری می دانند.
سرهنگ ساداتی، تصریح کرد: علم و دانش و پشتکار نیروی انسانی ماهر و کار آمد در جوامعی که خواهان پیشرفت و ترقی اند و در کنار آن سلامت جامعه خود را از جنبه های مختلف در ذهن پرورش می دهند، از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی در ادامه اظهار داشت: همه افراد تاثیرگذار جامعه یقینا از میان کسانی هستند که سال های سال عمر خود را در مراکز علمی و آموزشی و حتی کارگاهی سپری کرده و پس از کسب مهارت ها و تخصص لازم، خدمت به جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، ادامه داد: این نیروی انسانی تاثیر گذار در هر رشته علمی، ثمره تلاش شبانه روزی مربیان و معلمانی هستند که عمر خود را برای تربیت نسلی نو و مفید برای جامعه سپری کرده اندو دلسوزانه با هدف پیشرفت جامعه آنها را به سوی عاقبت به خیری و عافیت هدایت می کنند.
ساداتی با اشاره به نقش معلمان بر سلامت روان و ارتقای سلامت اجتماعی جامعه، گفت: معلمان از همان روزهای نخست با تعلیم موضوعات اخلاقی و آموزشی و همچنین قوانین اجتماعی عملا به سازگاری افراد با محیط خود کمک کرده و با آموزش مسائل دینی و اخروی افراد را با آرمان های الهی جامعه خود آشنا کرده و عملا به کاهش آسیب ها و جرایم در جامعه نیز کمک می کنند.
وی با بیان این که تمامی پیشرفت های علمی و عملی امروزمان نتیجه زحمات معلمان و اساتیدمان در رشته های مختلف علمی و مهارتی است، گفت: مولای متقیان امام علی(ع) نیز با اشرافیت کامل بر تاثیر علم اندوزی در جامعه و با آگاهی از جایگاه ویژه معلمان در جوامع و تاثیرگذاری آنان بر سلامت جامعه فرموده اند که اگر کسی به من حتی یک کلمه بیاموزد مرا

عبد و بنده خود قرار داده است.
سرهنگ ساداتی با بیان این که این فرمایش مولای متقیان بیانگر اهمیت علم اندوزی و دانش پژوهی در هر جامعه ای است، گفت: همه ما امروز به نوعی مدیون زحمات معلمان دلسوزی هستیم که راه و رسم درست زیستن را به ما آموختند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان با بیان این نکته که در شرایط کنونی اگر هر جامعه در سنگر کسب دانش و مهارت ها سستی کند یقینا از غافله عقب مانده و ضرر و زیان بسیار فراوانی را متحمل خواهد شد، بیان کرد: در شرایط کنونی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای دشمنان بی شماری است هرچه در سنگر علم و دانش محکم تر و قوی تر اقدام نماییم به حفظ و بقای خود و مقابله با دشمنان کوردل خود کمک کرده ایم.
--------------------------------
فطر ، هدیه ای از جانب خدای متعال 

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان و توفیق یافتگان خوان رحمت الهی، گفت: فطر هدیه ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح است 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:
رمضان ماه گشایش درهای رحمت واسعه الهی و ماه به دست آوردن رقت قلب،نشاط، اراده و صفا، خلوص و بندگی و ماه دوری از حسادت ها، لجاجت ها، سست عهدی ها و پیمان شکنی ها ست .
رمضان فرصتی بود استثنايي برای درخشندگي روح، فرصتی که انسان ها آماده قدم نهادن در وادي رحمت خاصه الهي مي‏شوند و هر کس به قدر استعداد، همّت و تلاش خود، از این ضيافت عظيم الهي برخوردار مي‏شود.
در ماه رمضان درهای رحمت خداوند گشوده می شود و پایان این ماه که فرشتگان و منادیان الهی عبادت کنندگان را به سوی پاداشی الهی فرا می خوانند شروع سالی جديد است با دستاوردهايی عظیم از یک ماه پرخیر و برکت برای رسیدن به صراط مستقيم الهي.
پایان این ماه رحمت روزی است که خداى متعال این روز را براى امت اسلامى عيد قرار داد و آنها را شايسته‌ اين عيد دانست، عیدی که مظهر اجتماع و اتّحاد و برادرى با داشتن دلی به سوى خداست، عيدی که از عظيم ترين مناسبت هاى اسلامى است،
فطر روز عيدى گرفتن از خداى متعال است، روزى كه در قنوت نماز آن ميليون ها دل متذکر و خاشع، از خداوند متعال درخواست همان خيراتى را می کنند كه به برترين بندگانش داده است .
فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک این عید سراسر سعادت به همه مسلمانان و توفیق یافتگان مهمانی خوان رحمت الهی از در گاه خداوند متعال استجابت دعاى ميليون ها مسلمان را كه از دل بر زبان جارى كردند آرزومند است .
و همانگونه که در قنوت نماز این عید می خوانیم" الّذي جعلته للمسلمين عيداً ولمحمّدٍ صلّي‏الله‏عليه‏وآله ذُخْراً وَ شَرفاً و کرامتاً و مزيدا" امید آن دارم همه ما در مسیر حرکت پيشواي عظيم‏الشان مسلمانان جهان قرار گیریم و خداوند این عید را برایمان عيد نبوي و عيد مصطفوي قرار دهد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار